A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

A diétákkal kapcsolatos tévedések - 3.

2007.10.11. 22:44 :: Stella

Ebben a fejezetben újabb 5 diétával- fogyással kapcsolatos hiedelmet szeretnék górcső alá venni.

11. A fogyasztó tabletták évi kétszeri, pár hétig tartó kúraszerű szedésével megőrizhető a karcsúság.


Az étvágycsökkentők veszélyesek lehetnek, mivel vízhajtó hatásuk van. Ez a vese károsodásához vezethet és az emésztésre sincs jó hatással.



12. Sportoljon az ember rendszeresen és akkor annyit ehet, amennyit csak akar és mégsem hízik meg.

Habár a sportolás jó módszer a kalóriák elégetésére, de a köztudattal ellentétben nem mindig elégséges. Egy fél óra kocogás pl. egy szelet csokoládé kalóriamennyiségét kompenzálja csupán.


13. Aki rendszeresen szaunázik, az egyáltalán nem hízik meg.


Sajnos ez nem igaz. A szaunában a hő hatására a szervezet vizet veszít, amit a szaunázás után elfogyasztott vízzel azonnal vissza is pótol.



14. A száraz dörzsmasszázs a bőr alatti zsírpárnácskákat eltünteti.


Ez nagyon jó lenne! A zsír mennyiségét mechanikusan nem lehet csökkenteni, de a szárazmasszázs segítségével gyönyörű feszes bőrt lehet varázsolni.


15. Csupán a magas glikémiás indexel rendelkező élelmiszerek (kenyér, burgonya, rizs, tésztafélék) hízlalnak.

Erre vonatkozóan semmiféle tudományos bizonyíték nincs. Mindenesetre a cukorbetegeknek figyelembe kell venniük a glikémiás indexet. (a glikémiás index - GI - a táplálékok sorrendjét jelenti 0-tól 100-ig a vércukorszintre gyakorolt hatás alapján).


Nincs még vége, folyt. köv....

1 komment

Címkék: táplálkozás egészség életmód fogyókúra diéta fogyás fitness wellnes egészséges életmód nagy fogyás 90 napos diéta súlyfölösleg atkins fogyókúra otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr21193875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Helena · http://www.egeszsegmegorzes.com 2007.10.14. 00:16:31

Tökéletesen egyetértek a fentiekkel, viszont hiányolok néhány szempontot, amelyekről nem olvasok soha sehol a fogyással kapcsolatban, pdig igen szorosan összefügg a céllal, hogy végül is egészségesen éljünk. Az egyik megjegyzésem a szaunázással kapcsolatos. Valóban csodákat művel a szauna, ha azt rendszeresen végezzük és közben nagyon odafigyelünk néhány dologra pl. a megfelelő mennyiségű folyadék pótlására, a folyadékveszteség során bekövetkező - a szervezet számára nélkülözhetetlen vitaminok és ásványianyagok pótlására. És még van egy szempont, amit általában mindenki figyelmen kívül hagy.Mi történik a bőrünkkel a szaunázás közben és mit teszünk utána? A meleg és hideg váltakozása valóban nagyon jót tesz a bőrnek de utána testápolót kell használnunk, hogy a bőrhöz tartozó azt védő savköpenyt pótoljuk és vissza adjuk bőrünk természetes védelmi vonalát. És itt van a dilemma ill. sokan ezt nem is tudják, vagy nem tulajdonítanak különösebb jelentőséget, hogy korántsem mindegy, mit kenünk a bőrünkre, mert a bőrünk sokkal több mint egy burok. Bőrünkön keresztül annyi káros vegyszert juttatunk a szervezetünkbe, hogy ha megennénk azokat a kencefincéket, akkor sem jutna be annyi káros anyag. Ez normál állapotban is nap mint nap megtörténik, de szaunázás után, amikor a pórusok kitágulnak ez megtöbbszöröződik. Természetes, hogy nem a szauna ellen van kifogásom, hanem a sokféle, többnyire a legkülönféle káros hatású vegyszereket tartalmazó krémek, mosó- és mosogatószerek ellen tiltakozom. Ma már vannak - elvétve ugyan - de nagyon jó természetes alapanyagú kozmetikumok és egyéb a háztartásunkban használható tisztítószerek amivel ki lehet védeni a szervezet ellen a bőrünkön keresztül irányuló káros hatásokat.
Baráti üdvözlettel Helena