A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Mi állhat az állandó fogyókúrázás hátterében?

2007.11.07. 12:41 :: Stella

Mindenkiben él az egészséges vágy a szép külső, vonzó megjelenés iránt. Ez természetes, s talán ebben gyökerezik a társadalomban tapasztalható elutasító magatartás a kövérséggel szemben. A kövérség már természetellenes állapot és jelzés is egyben, hogy valami nincs rendben! A nagy kérdés, hogy mi nincs rendben?

 

Tanulmányok mutatnak rá, hogy a normál, vagy vékony alkatú emberek jobb bánásmódban részesülnek mind idegenektől, mind pedig saját családjuktól. Állásinterjú során is automatikusan előnyösebben ítélik meg a normál súlyú és megjelenésű pályázókat a túlsúlyosokkal szemben. És akkor még nem esett szó a médiák által sugallt szépségideálról – ki ne vágyna olyan külsőre, mint amivel az egészséges kiegyensúlyozottságot sugalló modellek és magazinokból ránk mosolygó szépségek rendelkeznek?

 

A következmény – túlsúllyal küzdők milliói biztos vevői az egyre újabb és újabb sikerdiétáknak, ezzel kapcsolatos kiadványoknak, módszereknek és csodaszereknek. Az elhízás fiziológiás okaival mindenki tisztában van, tudjuk mit kéne tenni és azt is, hogy mit nem kéne enni. Ennek ellenére számtalan esetben a diétázás eredménye a kudarcélmény, ami csak fokozódik minden egyes újabb sikertelen diéta után. „Hagyd el a zsírokat, finomított szénhidrátokat, tejet stb. és súlyfelesleged örökre eltűnik!” – hirdetik a különböző módszerek. És aki szenved a túlsúlytól, az be is dől az újabb és újabb sikersztoriknak. Pedig ha őszinték akarunk lenni, nincs egyformán mindenki számára hatásos recept – ahogy sokfélék vagyunk, ugyanúgy többféle oka lehet a túlsúlynak is. Az tény, hogy bizonyos élelmiszerek veszélyt jelentenek olyan emberek számára, akiknél a túlsúly nem csupán fizikai okokra vezethető vissza. Az is tény, hogy diétás módszerekkel és sporttal bárki le tud fogyni – bizonyos ideig, a kiváltó ok azonban rejtve marad. Példák ezreit lehetne sorolni, hogy hányan, hányféle fogyókúrát próbáltak már, a kilók azonban makacsul, ráadásul többszörözötten tértek vissza!

 

Nagyon valószínű azonban, hogy azoknál, akik folyamatosan fogyókúráznak, de soha nem tudnak lefogyni a pszichés okoknak sokkal nagyobb a szerepük, mint azt sokan gondolnák.

Sokan ugyanis arra használják az ételt, hogy ellazuljanak, segítségével megszabaduljanak gyötrő feszültségektől, hogy megjutalmazzák magukat, hogy megkönnyebbüljenek érzelmi fájdalmaiktól és hogy elodázzák valódi életcéljukat! Az állandó visszahízás jelensége valószínűleg az önmagunkról és életünkről alkotott negatív gondolatokkal kapcsolatos válaszreakció. Sajnos azok, akiknél az evés központi kérdés és gyakran tör rájuk bizonyos ételekkel kapcsolatban ellenállhatatlan vágy, azok sokkal hajlamosabbak a depresszióra, gyakran vádolják magukat és negatív érzelmeikkel kapcsolatban pedig gyakrabban reagálnak túlevéssel! A kényszeres evés nem normális viselkedés és károkat okoz mind mentális, mind fizikai síkon. A fogyókúra pedig erre a bajra nem gyógyszer, hanem csupán eltakar valamit, ami a kényszeres evést valójában kiváltja. A kudarcok sokasága is igazolja ezt a feltevést.

 

Van egyáltalán ebből az ördögi körből kiút? A probléma szó szerint is súlyos, de nem reménytelen. Szemléletváltás, az okok feltárása szükséges hozzá – az, hogy az önbizalmat és önértékelést romboló magatartást váltsa föl az elfogadás, életünket pedig ne a félelmek uralják, hanem a szeretet.

 

Nincs még vége, folyt. köv…

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: táplálkozás egészség életmód fogyókúra diéta fogyás wellnes egészséges életmód nagy fogyás 90 napos diéta súlyfölösleg atkins fogyókúra otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr19221256

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: tiendas flores artificiales madrid capital 2017.10.30. 15:39:07

Az örök fiatalság ebben a téli smoothie-ban rejlik - Lollipop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.