A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Az önvédő mechanizmus

2007.11.08. 22:24 :: Stella

Hogy érzed magad a bőrödben? Minden rendben van? Valóban kiegyensúlyozott, és boldog lennél? Vagy lehet, hogy ez csak állarc és minden erőddel azon vagy, hogy senki meg ne tudja mit érzel valójában?  Közben kétségek között vergődsz és szenvedsz attól, hogy nem tudsz lefogyni???

 

 

Szeretnélek megnyugtatni, hogy nagyon sokan vannak így - még akkor is, ha meg vagy győződve arról, hogy nincs nálad szerencsétlenebb, kitartás nélküli ember a világon! Minden erőddel azon vagy, hogy  meggyőzd magadat arról, hogy így kerek a világ, úgy van jól ahogy van. Nem vagy ugyan a tudatában, de eszed ágában sincs szembesülni a valósággal. Az igazság fájdalmas lehet, a fájdalmat pedig mindenki ösztönösen kerüli. Gondolj csak bele, ha fejedre olvasnak valamit, amiről legbelül tudod, hogy igaz - örömmel fogadod? Persze hogy nem repesel a boldogságtól, automatikus védekezés ilyenkor a sértődés.

Aki nem tud bizonyos ételeknek ellenállni, "rákattan" valamire és mértéktelen mennyiséget meg tud enni együltő helyében - annál hasonló pszichológiai védekező mechanizmus működik. Az a legszörnyűbb az egészben, hogy a szenvedő alanyon kívül mindenki tudja, hogy ez táplálkozási probléma, kivéve a kényszeres evőt, mert ő egyszerűen nem érzékeli azt! Mélyen meg van győződve arról, hogy az ő esete más, azért kövér, mert az nála pl. genetikai probléma.

Néhány példa erre a tagadó, önámító magatartásra:

  • igaz, hogy többet mutat már a mérleg 100 kg-nál is, de mégis képes vagy meggyőzni magad, hogy nem az édességtől, vagy cukorkáktól hízol,
  • elhiteted magaddal, hogy nem is nézel ki annyira rosszul és nem látszol többnek mint 100 kg,
  • úgy gondolod, hogy nem is eszel túl sokat,
  • neked már föl se tűnik, de egyáltalán nem nézel szívesen a tükörbe,
  • úgy állítod be magad, hogy "kellemesen telt vagy", stb....

Ez a mentalitás biztonságos burokban tart, megvéd a fájdalmas szembesüléstől, de vigyázz, mert meg is foszt a változtatás lehetőségétől!! Ez a hozzáállás lehetővé teszi számodra, hogy nem kell semmin változtatnod, minden rendben van és élhetsz annak, amit a legjobban szeretsz: ehetsz akkor, amikor csak akarsz, és amit csak megkívánsz!!

Sajnos ez az önvédő mechanizmus rendkívül erős és nagyon nehéz a védőpáncélt áttörni. Aki ezzel a problémával kénytelen együttélni, az a világ összes kincséért sem vallaná be, hogy kínlódik a kényszeres evés következményeitől, inkább magában szenved. Ahhoz, hogy változtatni tudjon a helyzetén, először is be kell látnia, hogy ez egyfajta "szenvedélybetegség", még akkor is, ha ezt orvosi értelemben nem kezelik függőségként! És mint minden függőség, ez sem orvosolható egycsapásra. Az önámítással szemben a legjobb módszer a tudatosság, a valóságos helyzet elfogadása - és saját, meztelen tükörképmásunk a megismerése!

A veszélyt jelentő ételek és ténylegesen elfogyasztott mennyiségek tudatosítására pedig nincs jobb módszer a precíz naplóvezetésnél. Aki valóban változtani szeretne helyzetén, annak ezt a fájdalmas szembesülést fel kell vállalnia. Tehát a legelső lépés, saját magunk és szokásaink objektív (nem kozmetikázott!) megfigyelése. Ezt nem szabad semmilyen különleges dátumhoz kötni, mert ha így teszel, azzal a fenti tézist bizonyítod! Halogatsz és időt próbálsz nyerni - de mire????

Nincs még vége, folyt. köv...

Szólj hozzá!

Címkék: táplálkozás egészség életmód fogyókúra diéta fogyás fitness wellnes egészséges életmód nagy fogyás 90 napos diéta súlyfölösleg atkins fogyókúra otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr18222959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.