A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Izomtónus, mint a legszexisebb smink!

2008.01.20. 22:47 :: Stella

Formás csípő, hosszú combok, karcsú derék  - csábos és nőies, fürdőruhában szexi és rendkívül mutatós egy lágyan omló csípőszoknyában. Még nincs itt a fürdőruhaszezon, de a felkészülést már most el lehet kezdeni! Mutatok néhány egyszerű gyakorlatot, amit ébredés után, akár az ágyban is el lehet végezni. Ha szorgalmasan gyakorlod, meg fogsz lepődni hatékonyságán!

Az edzett izomzat a legtartósabb smink! Edzéssel egész testünk izomtónusát javíthatjuk - ezzel karcsú, vonzó külsőt érhetünk el. Ha most azt gondolod, hogy ezt csak kemény, szenvedéssel teli munkával érheted el, akkor nagyon tévedsz! Az alakformálásba munkát kell fektetni - mégpedig rendszeres munkát, de ha a fokozatosság elvét követed, erőnléted szinte észrevétlenül fog fejlődni.

Kezdd el heti 2x20 perc extra lassú izomtornával. Ezt végezheted reggel, vagy este - attól függően, hogy korán kelő, vagy későn fekvő típus vagy. A lassú izomtréninget fekvő helyzetben, akár súlyzóval is végezheted és segítségével jelentősen több izomrost kialakulását érheted el. A megerősödött izmok megfelelő támaszt nyújtanak az izületeknek, javítva ezzel a testtartást. Az izomrostok építésével elősegítheted a további zsírégetést, megelőzheted a gerincproblémákat és csökkentheted a csontritkulás kialakulásának valószínűségét. Rendszeres edzéssel a vér áramlását is segíted, így javul a sejtek oxigénellátottsága is. A bőröd frissességéhez és üdeségéhez ez elengedhetetlen. Mit gondolsz, heti 2x20 perc megér ennyit? Gondold végig, hogy naponta hány percet fecsérelsz el nem túl hasznos TV-műsorokat bámulva! Csinálj egy gyors leltárt és írd össze, hogy egy héten mi mindent csinálsz és mire-hány percet fordítasz. Lehet, hogy nagyon meg fogsz lepődni az eredményen!

A gyakorlatokat bárki végezheti, segítségével aktivizálhatja gyenge izmait. Az izmok terhelését rendkívül lassan kell végezni - kb. 90 mp-ig! Az ismétlésszám 15. Ha ez kezdetben nehéznek bizonyul, akkor csak annyiszor végezd, ahányszor bírod - de nagyon fontos, hogy lassú legyen a tempó!

Íme egy gyakorlatsor a reggeli ébredés utánra:

  1. Kezdjük egy alapos nyújtózkodással és háton fekve néhány mély légzéssel.
  2. Húzd fel a térdeidet 90 fokban hajlítva és sarokkal támaszd meg. Karokat keresztezd a mellkasodon és a fejed emeld meg annyira, hogy a vállad épp eltávolodjon a talajtól. Ez az alaphelyzet.
  3. Ebből a helyzetből gördülj tovább felfelé belégzéssel, egészen lassan (kb. 3 mp alatt, lendület nélkül a hasizom dolgoztatásával) egészen addig, míg a vállak teljesen eltávolodnak a talajtól - tartsd ki ezt a pozíciót, majd nagyon lassan kilégzés közben gördülj vissza alappozícióba. Ismétlés 15x. Ne kapkodj, a gyakorlat ereje a lassú izommunkában van!
  4. A gyakorlatsor végén nyújtózz és vegyél mély levegőt párszor.
  5. Folytasd a fenék formálásával: háton fekve, a  lábakat csípőszélességnél kicsit nagyobb terpeszben, térdben hajlítsd meg és emeld fel a csípőd úgy, hogy a vállakon támaszkodsz. A karok a test mellett nyújtva. Nagyon lassan belégzéssel engedd le a csípőd, de ne tedd le a talajra, tartsd meg pár cm-re, majd emeld fel lassan kilégzés közben. Ismételd 15x.
  6. Folytasd a csípőemelést úgy, hogy hogy a terpesz marad, csak a térdeidet közelíted egymáshoz, majd így is ismételd meg a lassú csípőemelést és leengedést 15x. Ne engedd le a csípőd - érezni fogod, hogy a far- és combizom milyen keményen dolgozik! Ha nehéz, iktass közbe nyújtózkodást és mély légzést, és folytasd a gyakorlatot az utolsó erőpróbával:
  7. Zárd össze a lábaidat, ismét emeld fel lassan a csípődet belégzés közben úgy, hogy a válladon támaszkodj - próbáld egyenesen tartani a gerincedet! Tartsd ki pár másodpercig a pózt és lassan belégzéssel engedd le a csípőd - de most sem szabad leengedni a talajra! Ismételd 15x.
  8. Húzd fel a lábad a mellkasodhoz és a térd alatt kulcsold át. Tartsd ki a pózt és lélegezz nyugodtan.
  9. Levezetésként fontos, hogy végezz alapos nyújtózkodást és néhány mély légzést. Emeld fel pár cm-re az egyik lábad, majd ejtsd vissza. Végezd el a másik lábaddal is és a karjaiddal is. Pár percig csukd le a szemed és érezd, hogy  megindult testedben a vérkeringés.
A gyakorlatsor nagyon könnyűnek tűnik, de vigyázat, a látszat csal! Rendkívül intenzív és kemény edzés, hatékony a fenék formálására! Ha kipróbálod - megtapasztalhatod.
Jó gyakorlást kívánok!

Szólj hozzá!

Címkék: táplálkozás fogyókúra fogyás testépítés zsírégetés fitness wellnes testedzés nagy fogyás alakformálás súlyfölösleg fogyókúra otthon nagy has formás fenék

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr40305145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.