A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Hízol a hasadra? Van egy tippem...

2008.01.30. 15:49 :: Stella

A has mérete első pillantásra szemet szúr - főleg ha pl. a strandon le is vagy vetkőzve. Ha nagy, akkor gondot jelent az öltözködés is, hiszen előnyös ruházat erre az alakra nehezen található és aligha rejthető el. A pocak rettenetesen zavarja viselőjét és mozgását is nehezíti. Amerikai kutatók kiderítették, hogy mit érdemes fogyasztani ahhoz, hogy csökkentsük a hasi hízást....

 

Amerikában 12 éven keresztül folyt egy vizsgálat, melyben több mint 80 ezer 38-67 év közötti, egészséges (szív- és érrendszeri betegség, cukorbetegség, daganatos betegségtől mentes) ápolónő vett részt és azt vizsgálták, hogy milyen hatása van a testtömegindex (BMI) alakulására a teljes kiörlésű gabonák fogyasztása. Egyértelműen kimutatható volt, hogy hosszútávon kisebb mértékű volt a testtömeg gyarapodás, ennek megfelelően alacsonyabb BMI értéket értek el azok, akik több teljeskiörlésű gabonaterméket fogyasztottak, összehasonlítva a finomlisztől készült ételek fogyasztóival. Azok a nők, akik növelték a teljeskiörlésű gabonatermékek fogyasztását - mintegy 20%-al javították esélyüket a túlsúly elkerülésére.

Teheráni kutatók is végeztek felmérést ebben a kérdésben és szinte azonos eredményre jutottak. Azt is megállapították, hogy az elhízás gyakorisága is kisebb azok körében, akik rendszeresen fogyasztanak teljeskiörlésű gabonatermékeket.

További három kutatás eredményeiből pedig az is egyértelműen bizonyítható volt, hogy a több teljeskiörlésű gabonát fogyasztók körében  a derékkörfogat is  kisebb és a testalakuk is egészségesebb.

A fentiekből az alábbi következtetések vonhatók le:

  • táplálkozási szempontól a teljeskiörlésű gabonáknak sokkal nagyobb jelentősége van  a testtömeg-, az alak- és a derékbőség alakulásában, mint az a köztudatban benne van,
  • azok, akiknek mérsékelt zsírtartalmú étrendjében több teljeskiörlésű gabonatermék szerepel,  hosszútávon kevésbé hajlamosak a hízásra,
  • a hasi elhízás mérésére két módszert alkalmaznak: az egyik a derék-csípő hányados, a másik a derékkörfogat mérése. Sajnos a hasi elhízás jelenti a nagyobb kockázatot a szív- és érrendszeri- és 2. típusú cukorbetegség kialakulására szempontjából. Ezért különösen fontos, hogy a hasi hízásra kicsit jobban odafigyeljünk! Persze esztétikai szempontból sem lényegtelen hasunk formája!
Ha kedvet kaptál a teljeskiörlésű gabonatermékek fogyasztásához, akkor tartsd mindig szem előtt, hogy a kiválasztott termék ne tartalmazzon hozzáadott cukrot! Válaszd a natúr változatot és pl. műzli esetében készítsd el az idénynek megfelelő gyümölccsel - így sokkal egészségesebb és ízletesebb is.

2 komment

Címkék: táplálkozás étel egészség fogyókúra diéta fogyás egészséges életmód nagy fogyás puffadás súlyfölösleg fogyókúra otthon cellulit nagy has fogyókúrás menü gyors fogyás hasi hízás derékbőség derékkörfogat van egy tippem

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr18317988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jovánovics Brigitta 2008.02.02. 07:49:55

szeretnék fogyni de egyszerűen nem birok csak a kajára gondolok 54kg volotam és
fől hiztam100kg és már nem is merek rá álni a mérlegre tehát ha bárki tudna nekem segiteni anak nagyon meg kőszőném
akár gyogyszerek is jőhetnek
csak fogyak egyszer le előre is kőszőnőm
sziasztok ui:.Brigi

Stella · http://fogyokura-tipp.blog.hu/ 2008.02.03. 15:51:51

Kedves Brigi!
Először is ne ess kétségbe! Nagyon sokan küzdenek hasonló problémával, nem vagy egyedül. Ezt a blogot is azért indítottam el, mert meggyőződésem, hogy ezek mögött a problémák mögött többről lehet szó, mint csupán diétáról és fogyásról. Az, hogy meghíztál - még nem sokat árul el az okokról. Írod, hogy állandóan az evésen jár az eszed - ebből arra következtetek, hogy a te esetedben is lehetnek bizonyos ételek, amelyeknek nem tudsz ellenállni és akkor is eszel, ha nem is vagy éhes. Hidd el, hogy erre is van megoldás. Ez a jó hír, a rossz pedig az, hogy türelem kell hozzá. Ebben szeretnék segíteni. Én személy szerint a gyógyszerről lebeszélnélek.
Üdvözlettel:
Stella