A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Szépítő ételek és a fogyás

2008.05.11. 15:22 :: Stella

"A szépség belűlről fakad" - tartja a közmondás. Igaz, ami igaz - a drága kozmetikumok sokszor csodákra képesek, de ennek komoly ára lehet....

Bőrünk kívülről takarja be és védi testünket. Védő funkcióján kívül a bőr is egy szerve testünknek, melynek működése szoros összefüggésben van a gyomor-, bélrendszer-, máj működésével, valamint a vér összetételével.

A bőrsejtek átlagosan 28 napig élnek, ez idő alatt a bőraljából fokozatosan jutnak a bőrfelszínre. Itt fokozatosan elveszítik nedvességtartalmukat és elhalnak. Azonban mindig az élő, egészséges bőrsejtek adják a szép bőr látványát. Ahhoz, hogy ez a folyamatos megújulás egészségesen működhessen és a bőr érzékeny anyagcseréje ne szenvedjen károsodást a bőrnek belső tápanyagellátásra van szüksége.

Ami károsítja a bőrt, az sajnos az alakunknak sem használ!

A gyorsan felszívódó szénhidrátok gyorsan eltelítenek - de csak rövid időre biztosítanak energiát, ezzel szemben könnyen raktározódnak zsírként.

Legkárosabb kombinációk:
  • fehér lisztből készült péksütemények, dzsemmel
  • sajtos tészta cukros üdítőkkel
  • malacsült után tiramisu
  • szalonnás hús knédlivel
Egy ilyen menü elfogyasztása után szinte stoppoljuk az anyagcsere folyamatokat és a szervezet a zsírraktározással lesz elfoglalva.  Jó tudni, hogy ez után az étkezés után még legalább 1 órán keresztül áramlanak a zsírmolekulák a bőr alatti kötőszövetbe.

Ha ez a fajta étel-terhelés folyamatossá válik a hízást segítjük elő. De nem csak hízunk tőle, hanem  a felesleges anyagcseretermékek is a bőr alatti kötőszövetben raktározódnak el, ami egyrészt a fogyást is nehezíti, másrészt elősegíti a narancsbőr kialakulását is.

A nem megfelelő, túlfinomított, nagyiparilag előállított élelmiszerek rontják a bőr vér- és tápanyagellátását viszont elősegítik a túlzott faggyútermelést, vagy a korai ráncosodást.

Mely ételek sorolhatók még a "bőrrongáló" ételek kategóriájába?
  • szénsavas italok
  • cukros üdítők, szörpök
  • finomított lisztből készült tésztafélék, pékáruk
  • hántolt rizs
  • konzerv és készételek
  • zsíros öntetek (majonéz, dresszing)
  • zsíros húsok, szalonnák
  • alkohol
Bár nem élelmiszer, de komoly károsodást okoz a cigarettafüst és a dohányzás, valamint a túl intenzív napfürdőzés is.

Élelmiszer és eszenciális táplálék között különbség van, ezért ha fogyni szeretnénk, akkor vásárláskor tartsuk ezt szem előtt!

Szólj hozzá!

Címkék: táplálkozás dohányzás fogyókúra diéta fogyás zsírégetés édesség narancsbőr egészséges életmód bmi nagy fogyás fogyókúra otthon nagy has dohányzas és fogyás gyors fogyás vitalitás sav bázis elsavasodás

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr45463826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.