A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Feszes melleket szeretnél? Vigyázz a jojóval!

2008.05.25. 11:24 :: Stella


A formás és feszes kebleket a férfiak 80%-a tartja a legizgalmasabb női testrésznek, közülük csupán 23% tartja fontosnak a méretetét, 21% izgalmasabbnak találja a finom halmocskákat, még a túlnyomó 56% szerint a méret nem annyira fontos.




A nők jól ismerik és tudatosan használják is szép, formás melleiket erotikus jelek közvetítésére! Ezzel mindaddig nincs is gond, amíg a mellszövet egészséges és feszes. A feszesség az évek múlásával csökken, de mi nők is siettethettjük állapotának romlását.


A női mellek természetes "melltartója" a mell mirigy- és zsírszöveteit burkoló kötőszövet. Sajnos a mell nem rendelkezik közvetlen tartásra szolgáló izomzattal sem, ami még inkább fontossá teszi a kötőszövet állapotának védelmét. A kötőszövetben lévő rostok stabilizálják a bőr és mellizmok közötti mirigyszövet. Ha ezek a rostok megnyúlnak, a bőr és a mell is elveszíti rugalmasságát. A kötőszövet erőssége nagyrészt öröklött adottság, de némi figyelemmel és kitartással késleltethetők a károsító hatások.

Melyek ezek a károsító hatások?

A nehézségi erő, mely ellen nem tudunk tenni. A mell átlagos súlya kb. 40 dkg, tehát minél nagyobb méretű a mell, annál nagyobb a súlyából eredő húzóerő. Nagy mellek esetén mindenképpen ajánlott a megfelelő méretű melltartó viselete.

A természetes öregedési folyamat ellen már védekezhetünk és késleltethetjük hatását. A mell mirigy- és zsírszövetállománya az évek múlásával zsugorodik, melynek az a következménye, hogy a bőrköpeny egyre nagyobbá válik, a mell ezáltal sokkal petyhüdtebbnek látszik.

A kötőszövet megnyúlása is károsító hatású, de ez ellen is lehet védekezni.

Mivel gyorsíthatjuk a kötőszövet megnyúlását?

  • A súlyingadozás! A mellben lévő zsírszövet hízás hatására gyarapodik, egy kg súlytöbblet átlagosan 20 g-mal növeli a mellek súlyát. Fogyás esetén 10 kg leadásakor 20 dkg-mal csökken a mell, ami igen jelentős az átlagos 40 dkg súlyú mellek esetében! A hízás növeli a bőrköpeny méretét, ami fogyás után az ernyedten lógó mellek látványát okozza.
  • A túl sok UV fény is károsíthatja a kötőszövetet, napozáskor a mell bőrét is ugyanúgy kellene védeni, mint az arcbőrt.
  • A dohányzás sok egyéb káros hatása mellett a kötőszöveteknek sem tesz jót, szűkíti az ereket, ezáltal rontja a szövetek megújulásához létfontosságú anyagcserét.

A kötőszövet állapotának megőrzésében nagyon jelentős szerepe van a kiegyensúlyozott táplálkozásnak és a megfelelő vitamin és nyomelem ellátottságnak. A kollagénszövet képződését táplálkozással elő lehet segíteni és a megfelelő folyadékbevitelre is figyelni kell, hogy a szevezet ne nyúljon a kötőszövetben található tartalékhoz. A megfelelő tornagyakorlatoknak is jelentős szerepe van, bár hatásuk behatárolt és elsősorban a mell-, váll- és hátizmokat célozzák meg. A gyakorlatok napi időigénye pár perc csupán, akár TV-nézés közben is végezhetők, jótékonyan hatnak a vérkeringésre és erősítik a kötőszövetet is.

1 komment

Címkék: edzés táplálkozás fogyókúra diéta fogyás zsírégetés fitness böjt egészséges életmód nagy fogyás súlyfölösleg fogyókúra otthon cellulit dohányzas és fogyás gyors fogyás cigarettázás keblek feszes mellek mellformálás

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr60486420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindenttudó 2009.02.03. 13:42:32

A Juvamine Celli Slim vitamint pontosan fogyókúrához ajánlják.

wellcare-club.hu/index.php?productID=33

A barátnőm szokta szedni, és a feszes mellekkel szerencsére semmi gond, bár ez valószínű nem csak a vitaminnak köszönhető. :)