A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Reggeli fogyókúrázóknak

2008.08.02. 21:36 :: Stella

A fogyózókat érintő számtalan kihívás közül az egyik, hogy hogyan tudják megtartani az elért testsúlyt? Kevesen tulajdonítanak jelentőséget neki, de a testsúly menedzselésében  komoly szerepet játszik a helyesen megválasztott reggeli!

A gabonapelyhekből készült reggeli az egyik legjobb választás. Ha dobozos készterméket vásárolsz, mindig nézd meg a címkéjét! Ezek a termékek sokszor hozzáadott cukrot tartalmaznak, fölösleges kalóriatöbblettel. Rejtett cukort takarnak a következő kifejezések: nádcukor, barnacukor, dextróz, fruktóz, glükóz, invertcukor, kukoricaszirup, juharszirup, maltóz, laktóz, szukróz, szőlőcukor, szorbitol, méz stb...

A reggeli alapja legyen a jó öreg zabpehely, vagy bármilyen más gabonapehely, de lehet ezeknek a keveréke is. Vegyél belőle fél csészényit.

A reggeli tápértékét feljavíthatod 1/4 csésze amarant mag hozzáadásával. Puffasztott változatban is kapható. 100 g amarant 18% fehérjét tartalmaz és ez 75%-ban hasznosul is a szervezetben. Összehasonlításul néhány adat: a tehéntej fehérjetartalmából 72%, a szójából pedig csak 66% hasznosul. Fehérjén kívül az amarant 5,3 rostot, 230 mg kalciumot, 270 mg magnéziumot és 10 mg vasat is tartalmaz. Kiemelkedően magas a kálium tartalma 410 mg, de ezen kívül általa hozzájut a szervezet cinkhez, mangánhoz és rézhez is.

Egy pohár sovány natúr joghurttal készen is van az alap reggeli, de ennek bizony nincs túl jó íze!

Következzen 5 jól bevált trükk, hogyan tedd ízletessé és laktatóvá a reggelid, hogy ebédig eszedbe se jusson semmi nassolnivaló:

1. Adj hozzá 1 evőkanál őrölt lenmagot.

Az egész lenmag nem hasznosul a szervezetben, ezért mindenképpen őrölt lenmagot használj. Magas omega 3 zsírsavtartalma hozzájárul a zsírégetésben is szerepetjátszó barna zsírszövet aktivizálásához. Csökkenti a cukrok felszívódását és rosttartalmának köszönhetően elsegíti az egészséges bélmozgást.


2. Adj hozzá 2-3 szem durvára tört diót

A dió az egyik legjobb eszenciális zsírsav és antioxidáns forrás. Feltölti a szervezetet és nagyon finom a gabonapelyhekkel. A telítettlen zsírok hozzájárulnak a jóllakottság érzés kialakulásához is.



3. Adj hozzá fél csészényi friss vagy fagyasztott gyömölcsöt

A különböző bogyós gyümölcsök rendkívül ízletessé teszik a reggelid. Keverheted is őket (málna, ribizli, szeder), de bármilyen gyümölcsöt választhatsz ízlésed szerint (őszibarakck, eper, sárgabarck, ringló, sárgadinnye, ananász). A gyümölcsök természetesen édesítenek és antioxidánsokkal látják el a szervezetet.


4. Adj hozzá egy evőkanál édes tejsavóport

Támogatja a máj, epe és az emésztőrendszer működését. Stabilizálja a vércukorszintet és csökkenti a koleszterinszintet. Segíti a bélflóra normalizálódását. Jól hasznosuló fehérje, vitamin- és ásványianyag forrás.



5. Ízlés szerint adhatsz hozzá kevés mandula tejet, vagy sovány tejet

Ha túl szárazra sikerült a reggeli műzlid a sok összetevőtől, adj hozzá tejet. A mandulatej a tehéntej ízletes alternatívája, kiváló kalciumforrás.



Ez a reggeli annyira laktató, hogy garantáltan nem leszel éhes ebédig. Ezen kívül tud még valamit! Segít neked abban is, hogy laposabb legyen a hasad és karcsúbb a derekad. Aki rendszeresen fogyaszt gabonapehlyheket, az hosszútávon kevésbé lesz hajlamos a hasi hízásra!

Ezt az összeállítást gondolatébresztőnek szántam. Alakítsd bátran az ízlésednek megfelelően és módosítsd, ízesítsd újabb egészséges hozzávalókkal a mindennapi gabonapehely reggelid!

Szólj hozzá!

Címkék: táplálkozás egészség fogyókúra diéta fogyás fitness wellnes egészséges életmód nagy fogyás súlyfölösleg fogyókúra otthon nagy has fogyókúrás menü gyors fogyás hasi hízás

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr5597808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.