A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Fogyni szeretnél, de nincs kedved edzeni?

2008.08.17. 22:58 :: Stella

Fogyni szeretnél? Mi sem egyszerűbb, sportolj minden nap! Igen, tudom - számtalan oka lehet annak, hogy mégsem működik a dolog! Nem vagyunk egyformák, így a motivációink sem lehetnek azonosak.

Íme néhány "kedvcsináló" ötlet a kalóriaégető sporthoz....


Figyelem! Mielőtt tovább olvasol, előbb tisztáznod kell magadban, hogy akarod-e valóban! Ha mélyen, legbelül nem tudod rászánni magad semmiféle mozgásformára, akkor ne is olvass tovább! Az ellentétes érzések - mint pl. a sport elutasítása és a késztetés, hogy mozogni kéne, olyan nyomást jelenthet számodra, amit nagyon nehéz elviselni - ezért csalódást okozhat!

Ha viszont elszánt vagy és profitálni szeretnél az edzésből, akkor bátran olvass tovább!

1. Ismerd meg magad - mikor sportolj? Pl. elhatározod, hogy cardio edzést végzel a hatékony zsírégetés érdekében. Ezért úgy döntesz, hogy reggelente futni fogsz. Nagyszerű elhatározás, de vedd figyelembe azt is, hogy korán kelő vagy későn fekvő típus vagy-e! Ha későn fekvő típus vagy, nagyon nehezedre fog esni a reggeli futás. Hosszútávon nem is fog működni és idő előtt feladod. Ezért válassz olyan napszakot az edzéshez, ami számodra a legalkalmasabb!

2. Ismerd meg magad, mi a kényelmi zónád? Pl. ha olyan típus vagy, aki edzés közben erősen kivörösödik, izzad és erősen meglátszik rajtad a testi erőfeszítés, akkor egy nyilvános edzőterem nem a legelőnyösebb választás a számodra. Miközben keményen dolgozol zavaró lehet, ha mások ezért megbámulnak! Teljesen érthető, hogy nem fogsz szívesen edzőterembe járni. Neked ebben az esetben célszerűbb az otthoni edzést választani, vagy ha ez nem lehetséges, akkor válassz olyan időpontot, amikor viszonylag üres az edzőterem.

3. Az unalom legyőzése! Az eredményes zsírégetéshez min. 35 perc cadio edzésre van szükség, pl. 35 perc tekerés biciglin! Azonban ez egy edzőteremben tekerve, a többi póker-arcú edzőtársat nézegetve eléggé unalmas lehet! Az edzők kedvesek és segítőkész tanácsokkal látnak el, de ha újításról van szó, akkor kevésbé lehet rájuk számítani. Találd meg a számodra legelőnyösöbb és leginkább motiváló formát - pl. hallgathatod a kedvenc zenédet is tekerés közben, vagy otthon nézz olyan vidót, ami ösztönöz a célod elérésében.

4. A tervezés nagyon fontos! Általában időhiányban szenvedünk. De ha következetesen véghez akarunk vinni valamit, akkor bizony meg kell tervezni azt! Ez a sportra is igaz. Nem elég, ha azt monod, hogy a jövő héten háromszor edzeni fogok. Ez le is kell írnod, mert ez már sokkal inkább kényszerít a cselekvésre! Tervezd meg az edzésprogramodat minden hétre, írd le, majd hajtsd végre. A tervezés megóv a káosztól, ami törvényszerűen bekövetkezik ha csak gondolatban teszel fogadalmat!

5. Vedd körül magad hasonló gondolkodású emberekkel! Ezzel tudod leginkább motiválni magad, ha önerőből nem megy. Ha olyan emberek vesznek körül, akik lenéznek és nem támogatnak az elhatározásodban, akkor már az indulás pillanatában kudarcra ítélted magad. A hasonló gondolkodású emberekkel eltöltött idő pedig szinte magától hozza a te motivációdat is!

6. Összpontosítás az edzés utáni érzésre! Nincs annál csodálatosabb érzés, amikor egy-egy részfeladatot teljesítettél a tervedben! Érezd minden alkalommal ezt a sikert és elégedettséget. Ezzel fűszerezd az életed - és akkor még nem is említettem a sportolás hatására felszabaduló endorfinokat (boldogság- hormonokat) és a nyugodt és pihentető alvást!

7. Ne azon járjon az agyad, amit nem tudsz! Előfordult már veled, hogy valamit azért nem csináltál, mert nem tudtad tökéletesen megcsinálni? Igen? Akkor  sürgősen próbáld meg elfelejteni ezt a gondolkodásmódot. Ezzel ártasz a legtöbbet magadnak! Ha azt mondod, hogy nem csinálok semmit, mert úgy sem tudom jól megcsinálni - akkor a legfőbb ideje egy alapos "gondolat takarításnak"! Ha csak 5 percet sétálsz, az is több, mint 5 perc heverészés a kanapén! Ha csak 10 perc könnyű edzésre jut időd, az is több, mint ha semmit sem csinálnál! Ne feledd, a kevés mindig több a semminél! Úgyhogy ne álltasd magad - egyszerűen csináld, ahogy jól esik!

8. Mit szeretnél elérni, mik a prioritásaid? Ha egész héten keményen dolgozol, nehéz időt szakítanod magadra! Ez igaz. De ha fogyni szeretnél, akkor végig kell gondolnod a céljaidat és el kell döntened az egyes célok fontosságát! Ha valami fontos számodra, akkor annak megfelelően kell a heti programodat is megtervezned és - nincs mese - időt kell szakítanod rá. Ha nincs időd a mozgásra, akkor el kell gondolkodnod azon, hogy mit- és hogyan akarsz elérni!

9. Tűzz ki reális célokat! Olyan célokat válassz, amit belátható időn belül el is tudsz érni. Az irreálisan rövid időn belüli túlzott elvárások következménye csak kudarc lehet. A kudarc pedig zátonyra futtatja a lelkesedésedet is! A kisebb részcélok teljesíthetők és sikerélményt biztosítanak. Jegyezd fel az eredményeidet és koncentrálj a tendenciára, amik a célod felé mutatnak. Ne hagyd magad eltéríteni ettől, még akkor sem, ha menet közben holtpontra jutottál a fogyásban!

10. A látszat néha csal! Ha látsz az utcán egy karcsúbb testű embert, aki szerinted jól néz ki - nem jelenti azt, hogy ő egészséges is. Lehet, hogy neki sokkal magasabb a belső-, a szervek között lerakódott testzsír aránya, vagy a helytelen táplálkozás miatt  már csontritkulás indult el nála! Az a kép, ami egy egészséges tetről él bennük, az legtöbbször igaz is. Azonban soha ne feledd, hogy edzéssel a kóros folyamatok megfordíthatók! S bár nem mindenkinek lehet modell alakja, a sport hozzájárul ahhoz, hogy egészséget és életerőt sugárzó külsőd legyen.

Ezeket a trükköket gondolatébresztőnek szántam és bízom benne, hogy hozzáfűzöd saját jól bevált tippjeidet is!

Szólj hozzá!

Címkék: edzés táplálkozás életmód fogyókúra diéta fogyás zsírégetés fitness wellnes testedzés egészséges életmód alakformálás súlyfölösleg fogyókúra otthon gyors fogyás

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr38620518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.