A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Stagnál a fogyókúrád? Íme néhány tipp!

2008.08.31. 17:20 :: Stella

 

Ha próbáltál már valaha fogyókúrázni - akármilyen kitartó is légy - egyszer elérkezel ahhoz a ponthoz, amikor lelassul vagy esetleg meg is áll a fogyás! Semmin sem változtattál, mégsem mozdulnak a kilók. Sőt még az is előfordulhat, hogy vissza is szedsz egy keveset. Eléggé kétségbeejtő érzés!

Mit lehet tenni?

Először is ne ess kétségbe!

 

 

Az emberi szervezet rendkívüli alkalmazkodóképességgel rendelkezik és a végsőkig törekszik arra, hogy a homeosztázist, vagyis a belső környezet dinamikus állandóságát fenntartsa. Ez annyit jelent, hogy szüksége van a dinamikus és stabil tápanyagellátottságra, a légzési gázok megfelelő mennyiségére és minőségére, a testfolyadékok megfelelő mennyiségére, ionösszetételére, hőmérsékletére és ozmotikus nyomására.  A szervezet a homeosztázist önműködően szabályozza a hormon- és az idegrendszer segítségével. A dinamikus állandóságra pedig azért van szüksége, mert a sejtek az élet megjelenéséhez hasonló, ősi feltételek között tudnak létezni és egészségesen működni.

A fogyókúrás stagnáció a lehető legnagyobb ellensége a motivációnak! Sajnos a legtöbb fogyókúrás könyv hallgat erről a jelenségről, a fogyozó pedig tanácstalanul megtorpan és a maradék lelkesedése is szerte foszlik.

Hogyan juthatsz túl ezen a holtponton? Egy szóban össze tudom foglalni a lényeget: változtass!

Ne kövesd el azt a sokak által elkövetett hibát, hogy újból és újból, mindig ugyanazt teszed, miközben egyre jobb eredményt vársz el.

Miben változtathatsz egy diéta során:

1. Változtasd meg a napi kalóriafelvételt, de úgy hogy heti szinten az összes kalóriafelvétel ne változzon. Ez azt jelenti, hogy a napi 1800 kalória helyett az egyik napon fogyassz el 1500 kalóriát, majd a következő napon 2100 kalóriát. Ezt úgy valósíthatod meg a legegyszerűbben, ha az egyik napon megfelezel egy adagot, majd a következő napon megduplázod, vagy ha rendszeresen tréningezel, megihatsz egy extra adag shaket edzés után.

2. Végezz erőedzést! Ha eddig ezt nem tetted, akkor most épp itt az ideje, hogy beépítsd a programodba. Ennek több előnyös hatása is van a fogyókúrád szempontjából: az izomműködés élénkíti az anyagcserét, növeli a sovány izom tömegét és erősíti a csontszövetet.

3. Változtass mozgásformát! Ha eddig sokat sétáltál, akkor próbálj meg kocogni, úszni vagy kerékpározni. Ha eddig alacsony intenzitású cardio tréninget végeztél, akkor próbálj egy kicsit intenzívebbet!

4. Változtass a tápanyag összetételen! Elsőre ez egy kicsit bonyolultnak tűnhet, de mégis nagyon egyszerűen kivitelezhető. Ha pl. a diétád szénhidrátokban gazdagabb, akkor próbálj meg kevesebb szénhidrátot fogyasztani és több fehérjét. Vigyázat! A szénhidrát nem csak a cukrot jelenti. Szénhidrátot tartalmaznak a gabonafélék, a burgonya, a gyümölcsök és egyes zöldségfélék is. Nem szükséges szakértőnek lenned ennek megvalósításához. Ha a reggelidben szénhidrát tartalmú étel szerepel, cseréld le következetesen fehérje tartalmúra pár hétig.

5. Változtasd meg az étkezések számát! Ha pl. naponta háromszor étkezel, akkor iktass be még két kisebb étkezést. Ez azonban nem jelenti azt, hogy többet is ehetsz. Ugyanazt a mennyiséget kell öt étkezés között felosztanod, vagy csökkentsd a főétkezések adagjainak méretét. A többszöri kisebb étkezés a legismertebb és legrégebben alkalmazott módja az anyagcsere élénkítésének.

Végezetül pedig egy jó tanács: nincs két egyforma ember, ezért a testünk sem reagál egyformán a változtatásokra. Próbálj ki több módszert és figyeld a tested válaszreakcióit, hogy megtaláld a számodra legmegfelelőbbet. Tanulj meg intuitív módon, a testeddel együttműködve étkezni, hogy minél hamarabb elérhesd a kitűzött fogyókúrás célodat!

Szólj hozzá!

Címkék: edzés fogyókúra diéta fogyás zsírégetés fitness wellnes alapanyagcsere testedzés egészséges életmód nagy fogyás alakformálás fogyókúra otthon gyors fogyás hasi hízás testtömeg fogyókúrás stagnáció

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr71642225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.