A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Otthon, édes hízlaló otthon

2008.09.13. 23:28 :: Stella

..."én még a levegőtől is hízom"! ...  Ismerős ez a mondat? A valóság kijózanító: a levegő nem hízlal, bárki bármit is mondjon. Ellenben az otthonod komoly veszélyt jelenthet a fogyókúrád szempontjából! Nem hiszed? Akkor olvass tovább, mert összefoglaltam mire kell feltétlenül figyelned az otthoni fogyókúra során...

 

 

 

 

Készíts leltárt! No nem az ingóságokra gondolok, hanem azokra az ételekre és nasikra, amiket a lakásodban rejtegetsz.  Ezek a "biztonsági tartalékok" komolyan veszélyeztethetik a fogyókúrád sikerét. Lehet, hogy most mosolyogsz és komolytalannak találod az öteletet, pedig ez nem vicc. Nagyon sokan elcsúsztak már ezen a banánhéjon.

1. számú veszély:

Ha éhesen érsz haza, óhatatlanul első utad a hűtőszekrényhez vezet. De mi történik akkor, ha nem vagy éhes? Akkor is az első utad a hűtőhöz fog vezetni és valószínűleg enni is fogsz - bár igazából nem is vagy éhes! Észre sem vetted és kialakult egy feltételes reflex. A hazaérkezés, mint esemény összekapcsolódott a hűtőszekrénnyel és az evéssel, függetelnül a valódi éhségtől!

2. számú veszély:

A lakás szinte minden pontján eszel és ezt észre sem veszed! Rövid időn belül újabb reflex alakul ki. A folyamat ugyanaz, mint az 1. sz. veszély esetén: a táplálkozással kapcsolatba hozható hely evésre ingerel, mert pl. a TV előtt mindig chipset eszel, a számítógépnél pattogatott és üdítőt fogyasztasz, a nappaliban pedig cukorkát stb... megszokásból eszel és megint nem azért, mert éhes vagy.

3. számú veszély:

Ha sikerült felszedned néhány fölös kilót, vagy esetleg már túlsúlyos is vagy, akkor további veszélyforrást jelentenek a TV, illetve film jelentekben  látható étkezések, rádiós beszélgetések a főzésről és ételekről. A látvány, a képzelet nagyon könnyen kívánóssá tesz, és ezeknek az intenzív ingereknek sokkal nehezebben tudsz ellenállni. Megint ételt keresel a lakásban.

Mit tehetsz?

Készíts leltárt és jelöld be a lakásodnak mindazokat a pontjait, ahol ételt, gyümölcsöt, ropit, csokit tartasz és ahol ezeket rendszeresen meg is eszed. Figyeld meg, hogy mit és hol szoktál enni, de azt is, ahol alkalmankként kapsz be pár falatot. Ha a lakásod tele van pöttyökkel és jelekkel, akkor bizony az otthonod hízlal és nehéz lesz így lefogynod.

Ha már tudod, hogy hol leselkednek veszélyek rád, akkor kezdd el a rossz reflexet szép lassan leépíteni. Ez egészen biztosan nem fog egyik napról a másikra sikerülni, de alakíts ki új étkezési szokásokat és ételt csak szigorúan egy helyen, a konyhában, vagy az étkezőben fogyassz és sehol máshol!

Amikor étkezel, akkor az evéssel foglalkozz és semmi mással! Fordíts elegendő időt rá, ne kapkodj és ne nézz TV-ét, ne olvass újságot vagy ne számítógépezz közben. Add meg a módját az étkezésnek és élvezd.

Végül pedig takarítsd ki a lakásod és tüntess el minden dugi tartalékot és hízlaló nassolnivalót. Ne legyen úton-útfélen ennivaló. Töltsd föl a konyhád tápláló, ízletes és egészséges élelmiszerekkel, de erről már a következő részben írok részletesebben.

De addig is ne tétlenkedj, hanem kezdd el a lakásod feltérképezését...

Szólj hozzá!

Címkék: táplálkozás egészség életmód fogyókúra diéta fogyás zsírégetés hízás fitness egészséges életmód nagy fogyás súlyfölösleg fogyókúra otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr34662383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.