A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Hogyan töltsd föl a konyhád, ha fogyni akarsz?

2008.09.21. 23:19 :: Stella

Az otthoni ételkészletek komolyan befolyásolhatják a fogyókúrád sikerét és ezért, ha előrelátóan töltöd föl a hűtőszekrényedet, akkor mindenképpen kisebb lesz a visszaesés lehetősége. Ha tudod magadról, hogy nehezen állsz ellen a csábításnak, akkor élj a lehetőséggel és ne tömd tele a hűtődet olyan ételekkel, melyek veszélyeztetik a sikert.

A jó élelmiszerkészletek nem csak a fogyókúrádban segítenek, de úgy vigyáznak rád, mint az egészség és zsírcsökkentés testőrei! A készletek feltöltése megköveteli, hogy céltudatosan odafigyelj  bevásárláskor és  ezáltal  könnyűszerrel  befolyásolhatod étkezési szokásaidat is!  Megelőzheted az ötletszerű  vásárlási rohamokat és rászoktathatod magad az előrelátó tervezésre. Rendszerességre szoktathatod magad és ezáltal sokkal könnyebb az egészségesebb étkezési szokások kialakítása is.

Mire figyelj oda, mi legyen mindig a konyhádban?

  • gabonafélék (árpa, köles, amarant)
  • lencse, sárgaborsó
  • tartósítószert, cukrot nem tartalmazó konzervek (paradicsomsűrítmény, halkonzervek, babkonzerv)
  • teljeskiörlésű lisztekből készült kekszek (pl. korpovit)
  • natúr gabonapelyhek, pehelymixek
  • zabpehely, zabkorpa, zabliszt
  • zöld tea, természetes gyümölcsteák, esetleg kedvenc gyógynövényeidből készült teák vagy jó minőségű fekete tea
  • drumtészta, tönkölylisztből készült száraztészták
  • dió, natúr mandula
  • kedvenc aszalt gyümölcseid (cukrozatlan sárgabarack, datolya, füge, szilva, almaszirom,stb.)
  • ecetek (balzsamecet, borecet, almaecet)
  • telítetlen zsírsavakat tartalmazó olajok (oliva, búzacsíra, szezám, szőlőmagolajok)
  • fűszerek (oregano, bazsalikom, koriander, borsikafű, lestyán, sáfrány, fahéj, szegfűszeg)
  • vöröshagyma, fokhagyma
  • esetleg gyömbér

Mit tarts a hűtődben?

  • alacsony zsírtartalmú tej (ha érzékeny vagy a tejfehérjére, akkor szója-, rizs- vagy zabtej)
  • tiszta víz (lehetőleg szénsavmentes ásványvíz, vagy szűrt víz)
  • idénynek megfelelően friss zöldségfélék (paradicsom, paprika, uborka, saláták, retek, karfiol, zöldborsó, sárgarépa, spenót, stb.)
  • idénynek megfelelő gyümölcsök (szőlő, barack, eper, áfonya, alma, körte, nektarin, stb.)
  • sovány húsok (csirke, pulyka, legeltetett marha húsa)
  • halak (tőkehal, makréla, lazac)
  • tojás
  • egészséges mártások (vészhelyzetre, pl. pesto)
  • nem hidrogénezett margarin, vagy tisztított vaj (ghí)

Mivel töltsd föl a mélyhűtődet?

  • fagyasztott húsok (csirke, hal)
  • fagyasztott zöldségfélék (bab, borsó, karfiol, brokkoli, stb.)
  • fagyasztott gyümölcsök (szeder, málna, ribizli, stb)
  • előre elkészített zöldségleves, főzelék lefagyasztva - vészhelyzet esetére. Bármilyen étel készítésekor félretehetsz egy-két adagot vésztartalakként, ha ennyivel többet főzöl és később lefagyasztod.

Mi legyen még a konyhádban ezeken kívül?

  • tarts otthon teljeskiörlésű lisztből készült kenyereket (rozs, búza, trikálé, tönköly, stb.)
  • friss gyümölcsöket - alma, esetleg avokadó vagy banán.

Végezetül pedig praktikus lehet, ha kéznél tartasz egy turmixgépet, különböző italturmixok készítésére vagy egy kávédarálót a magok őrlésére.

Vedd sorra, milyen készletekkel rendelkezel és készíts bevásárlólistát. A fenti összeállítás segítségedre lehet, de mindez persze nem kőbevésett szabály! Bátran módosíthatod, kiegészítheted ízlésed és kedved szerint. Fáradozásodért cserébe könnyebben megszabadulhatsz káros szokásaidtól és új életmódot alakíthatsz ki.

 

Szólj hozzá!

Címkék: egészség életmód fogyókúra diéta fogyás zsírégetés gasztronómia wellnes egészséges életmód nagy fogyás súlyfölösleg fogyókúra otthon fogyókúrás menü gyors fogyás ha fogyni akarsz

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr34675046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.