A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Snack, amitől a fogyókúra során jól érzed magad

2008.10.26. 20:03 :: Stella

Szeretek majszolgatni, pedig veszélyes dolog. Főleg ha fogyózik az ember. Nagyszerű kifogás: addig nem tudok mással foglalkozni, még a majszolást be nem fejezem! Te nem szoktad alkalmazni ha olyan dolgot kellene csinálnod amihez egyáltalán nem fűlik a fogad?

Meggyőződésem, hogy a snack fontos része az egészséges táplálkozásnak, különösen akkor, amikor a főétkezés időben későbbre kerül. A snack segít a vércukorszintet normál értéken tartani, ami a "farkaséhség" kialakulása ellen is megvéd. Segít abban is, hogy kevésbé legyen fáradt, levert és rossz kedvű az ember.

Van néhány tippem, hogy milyen snacket készíts magadnak, ha majszolni támad kedved:

Ha fogyni szeretnél, akkor mindenképpen ajánlom, már csak azért is, hogy ne kelljen a kínzó éhség miatt szenvedned. Átsegít a következő étkezésig a krízisen, ha zabpelyből 1%-os tejjel (vagy ha zsírosabb a tej, higítsd vízzel) keversz egy kis csészényit magadnak. Kevés banán, mazsola vagy aszalt gyümölcs nem fog ártani a fogyókúrádnak, ellenben jó formában fog tartani pár órán keresztül.

Jó módszer még az előre elkészített szendvics is, de szigorúan teljeskiörlésű lisztből készült kenyér jöhet szóba! Vigyázz, mert a melasszal színezett fehérkenyérrel becsapod magad. A szendvicsbe tehetsz vékony pulykasonkát és bármilyen zöldséget. A teljeskiörlésű kenyér rosttartalma biztosítja a megfelelő rostmennyiséget és pár órán keresztül segít az energiaszint megtartásában.

Ha úgy érzed, hogy szükséged lenne extra energiára, akkor próbáld ki az alábbi snacket:

Bármilyen friss gyümölcs- vagy zöldségsnack kiváló megoldás erre. Feldob és extra vitaminnal és ásványianyagokkal látja el a szervezetedet. Nem kell fúrdaljon a lelkiismeret, hogy fogyózol ugyan, de nem bírtad ki és ettél.  Jó érzéssel tölt el és ráadásul még éhezned sem kellett.

Tarts az íróasztalodon szeletelt gyümölcsöket (alma, körte, narancs, mandarin, esetleg kevés banán) Ezeket bátran fogyaszthatod - és ellentétben a cukorral - nem válsz tőle letargikussá egy óra múlva sem. Kevés sovány sajttal fogyasztva kiváló snack lehet a gyümölcs. Kóstoltad már?

Hasonlóan jó választás az előre elkészített friss, ropogós csíkokra szeletelt zöldségféle (sárgarépa, zeller, zöldhagyma) - bármi, ami kedvedre való. Bátran ropogtasd és ehetsz hozzá ízlésed szerint fűszerezett sovány túrót vagy krémsajtot, bármilyen előre elkészített sovány mártást. Jóllakottá tesz, energetizál és még a fogaidnak is jót tesz.

Mit tegyél, ha szeretnéd megjutalmazni magad, vagy egyszerűen csak kényeztetésre vágysz?

Jó, tudom - nem jó módszer, amikor étellel jutalmazzuk magunkat. De mit tegyünk, amikor pl. sikerrel túljutottunk egy nehéz megbeszélésen a főnökökünkkel? Vagy végre elkészültünk a  nagytakarítással? Ilyenkor jól esne valami édesség és már nyúlunk is a megszokott kedvenc tejcsokink után...

Erre is van egy fogyókúrás alternatíva, nem kell lemondanod az élvezetről - csupán válassz kisebb szeletet és cseréld le a tejcsokit egy kiváló minőségű étcsokira. A minőség azért fontos, mert egyrészt, ami drágább, azt sokkal jobban fogod értékelni, másrészt pedig kevesebbel is beéred! Lassabban fogyasztod el és jobban kiélvezed az ízét. Ha mindig a tejcsokit szeretted jobban, akkor is kipróbálhatod az étcsokit. Az is lehet, hogy változott időközben az ízlésed és talán még meg is kedveled - soha ne dönts el előre semmit. Ahogy korosodunk az ízérzékelésünk is változik, ezt is a magad javára fordíthatod! Az étcsokoládé gazdagabb antioxidánsokban is, ezért egészségesebb választás a tejcsokival szemben. Pár szelettel pedig nem ártasz a fogyókúrádnak sem!

Te mit választasz, melyik a kedvenc snacked amikor éhes vagy és melyik, ha kényeztetnéd magad?

Szólj hozzá!

Címkék: táplálkozás éhség egészség életmód fogyókúra diéta fogyás zsírégetés édesség fitness wellnes böjt egészséges életmód nagy fogyás fogyókúra otthon gyors fogyás édességfüggőség snack fogyókúrához

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr10733187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.