A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Miért jojózik a nők súlya a kapcsolataikban?

2008.11.09. 17:31 :: Stella

Lehet tippelni, szerinted miért ingadozik a nők súlya?

  • A hektikus munkaidőbeosztás miatt - nincs idejük arra, hogy elmenjenek tornázni?
  • Nem tudnak ellenállni a kísértésnek, a csokoládénak és az édességeknek?

Igen, ezek valóban okoznak súlygyarapodást, de mindezek hátterében egy igazi ok bújik meg, melyre a slendex.com 3000 nő segítségével végzett felmérése hívta fel a figyelmet.

A tanulmányból kiderül, hogy a nők súlya ciklikusan változik - hullámhegyek és völgyek jellemzik. A ciklus csúcs- és mélypontjai egyértelműen kapcsolódnak ahhoz az érzelmi állapothoz, ami éppen a partnerkapcsolataikat jellemzi! Vagyis teljesen hiányzik a boldogság, vagy kiegyensúlyozott, boldog partnerkapcsolatban élnek.

Az első szint: amikor a nők elkezdenek randevúzni. Ez egy érzelmileg intenzívebb periódusa az életüknek és természetesen mindent meg is tesznek azért, hogy a kiválasztott férfi vonzónak találja őket. Szigorúan diétáznak és átlag 2 kg-ot fogynak.

Második szint: Hamarosan egy kiegyensúlyozottabb időszak következik, amikor már jobban megismerik egymást a felek. A testsúly szempontjából ez a kényelmesebb időszak a lejtmenet kezdete némi súlygyarapodással, átlag 4,5 kg súlytöbbletet eredményezve.

A harmadik szint: Amikor a kapcsolat fordulóponthoz ér és elérkezik a várva várt nagy nap, az esküvő! Nincs olyan nő, aki ne szeretne ezen a napon a legcsodálatosabban, legcsinosabban és legvarázslatosabban kinézni. Erre az alkalomra a nők átlagosan 3,6 kg-ot fogynak.

A negyedik szint: Amikor a baba megérkezik. Ilyenkor a nők a pici egészséges fejlődésével vannak elfoglalva és saját magukat háttérbe szorítják. Átlagos súlygyarapodás 6,3 kg.

Az ötödik szint: Amikor a gyerekek már nagyobbak, iskolába járnak és kicsit több időt tudnak magukra fordítani, esetleg még a torna is belefér. Átlagos fogyás 4,5 kg.

Úgy tűnik, hogy érzelmeink és partnerkapcsolatunk milyensége nagy hatással van egésszégünkre és testsúlyunkra is. A megkérdezett nők fele vallotta azt, hogy partnerkapcsolatának nehéz szakasza visszatükröződött testsúlyának alakulásában. Tízből négyen pedig úgy gondolták, hogy partnerük elfordul tőlük, ha pár kilót felszednek. Ez kicsit elgondolkodtató adat - a válaszadók majdnem fele vélekedett így! Valóban a súlyunktól függne, hogy mennyire vagyunk vonzók?? Viszont 70% válaszolt úgy, hogy nem aggódtak a súlyuk miatt, amikor elégedettek voltak a partnerkapcsolatukban.

Figyelem kedves hölgyek! Az érzelmi mélypontok komoly kihívást jelentenek a testsúly megőrzésében. Nagyon kényelmes és csábító módszer vígasztaló ételekhez folyamodni (csoki, chips, sült krumpli, pizza, stb...) A következményeket ismerjük. A veszteség dupla és mindig mi magunk szenvedjük el: a pertnerünket így soha nem nyerjük vissza és még az alakunk is megsínyli. Nem biztos, hogy megéri.

Óvakodj azoktól az ételektől, melyek hatással vannak a hangulatodra. Helyette próbálj akív elfoglaltságot keresni. Pl. Nézz meg egy vígjátékot, menj el társas összejövetelekre, foglald el magad a kedvenc időtöltéseddel - akkor is csináld, ha úgy érzed összedőlt körülötted a világ. Hidd el, csak elkezdeni nehéz.

Kíváncsi lennék azonban arra is, hogy az egyedülállók esetében hogyan változik a testsúly az életük boldogabb és depressziósabb időszakaiban? Te tapasztaltál-e az életed nehezebb vagy boldogabb szakaszaiban testsúly változást?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: egészség életmód fogyókúra diéta fogyás hízás fitness wellnes egészséges életmód nagy fogyás alakformálás súlyfölösleg fogyókúra otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr89758905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.