A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Miért eredménytelenek a diéták?

2008.11.23. 19:05 :: Stella

Egyre hízunk és hízunk - már minden harmadik ember nem csak túlsúlyos, hanem elhízott! Nagyon kínos állapot, senki sem érzi jól magát így a bőrében. Ráadásul az elhízottság éveket harap le megélhető éveink számából is. Karcsúság, ruganyosság = egészség és vonzó külső! Természetes válaszreakció a fogyókúra és a diéta.

Igen ám, de hogyan diétázzunk? A statisztikák azt mutatják, hogy a diétázók csupán 5%-a jár sikerrel és marad később is karcsú. No és mi van a többiekkel?

 

 

 Az UCLA 2007-es tanulmánya szerint a fogyókúrázók

  • kétharmadából minden harmadik ember hízik és több lesz a súlya, mint a diéta megkezdése előtt volt,
  • valamint nincs igazán elképzelés arra, hogyan lehet a hosszútávú fogyást és az egészség javulását támogatni.

Miért hiúsulnak meg a diéták?

Azért, mert arra kényszerítik a fogyókúrázót, hogy éhesnek és nélkülözőnek érezze magát! Ha jelentősen csökkented a kalóriabevitelt, az éhségérzetet vált ki. A diéta kötődik az éhezéshez. Pont azok után az ételek után fogsz a leginkább sóvárogni, amiket el akarsz kerülni - a magas zsír- és cukortartalmú ételek után. Mi emberek olyanok vagyunk, hogy minél inkább tiltanak valamit, annál inkább vágyódunk utána. Azt mondod magadnak, hogy "nem, most nem ehetek csokit" - ahhoz vezet, hogy állandóan a csokira fogsz gondolni, szinte mással nem is tudsz foglalkozni és a végén egy egész táblát egyszerre felfalsz.

Azért sem sikeresek a diéták, mert rövidtávon akarnak hosszútávú problémákat megoldani. Azok az emberek, akik kövérek - a legritkább esetben híztak meg rövid idő alatt. Ha egész életedben küzdöttél a súlyoddal, nem leszel képes arra, hogy egy hónap alatt visszaállítsd a normál súlyodat. Nagyon gyakori, hogy a diéta alatt olyan életmódot folytatnak, ami hosszútávon nem fenntartható! Ennek természetesen nem lehet más következménye, mint hogy alig várják az egész tortúra végét és máris visszatérnek a régi megszokott káros életmódjukhoz és táplálkozási szokásaikhoz. Ez egy nagyon súlyos probléma, már csak azért is, mert sokan éppen a filmsztárok és hírességek által népszerűsített villámdiétáknak bedőlve próbálják a karcsúságukat ezen a módon visszaszerezni.

Végül pedig azért sem sikeresek a diéták, mert sokszor nem veszik figyelembe azt sem, hogy sokan érzelmi okokból esznek túl sokat. Nagyon sok túlsúlyos ember érzelmi evő és az ételeket bizonyos problémák orvoslására használják. Kényelmesebb enni valami fogunkra valót, mit foglalkozni kényelmetlen problémákkal, szembe nézni velük, megoldást keresni rájuk. A feszültség is kiválóan oldható evéssel és még unaloműzésre is kiválóan használható. Egy rossz nap a munkahelyen, mi sem vigasztalóbb egy tál aprósüteménynél! Vagy szakítottál a kedveseddel - nosza fojtsd a bánatod egy nagy adag tejszínes fagylaltba. Mi a különbség e között és a között, amikor valaki a pohár fenekére nézve keres magának vígaszt? A tested és a lelked is elzsibbad és átmenetileg jól érzed magad. Ha érzelmi evő vagy, a diéta csupán egy kísérlet a tünetek elnyomására, de a valódi okok és problémák a háttérből újra és újra visszahúznak és kudarcra ítélnek.

A következő részben választ keresünk arra, hogy mi lehet a megoldás...

Szólj hozzá!

Címkék: táplálkozás egészség életmód fogyókúra diéta zsírégetés fitness wellnes egészséges életmód nagy fogyás alakformálás 90 napos diéta súlyfölösleg fogyókúra otthon gyors fogyás

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr37784635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.