A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

A sikeres fogyáshoz vezető út

2008.11.29. 19:55 :: Stella

Ha tényleg szeretnél lefogyni, akkor a legjobb módszer, ha nem fogyókúrázol! Ez nem vicc. Ugyanis erre a következtetésre jutottak az UCLA kutatói is felmérésük alapján.

Mégis miért?

A legtöbb fogyókúra inkább káros mint hasznos abból a szempontból, hogy aki belevág, annak nem sikerül a kúra ideje alatt egészséges szokásokat kialakítani, ráadásul felborítja az étkezési szokásait és ezzel hosszútávon nem tud javulást elérni az egészségi állapotában sem.

Azok, akiknek sikerül súlyt leadni és hosszútávon a karcsúságukat megőrizni , eredményeiket sokkal inkább a számukra is elfogadható és fenntartható életmódváltoztatásnak köszönhetik, mint annak, hogy gyors divatdiétába kezdve pár hét alatt érnének el tartós eredményt.

Nézzünk példákat arra, milyen szokásokat érdemes kialakítani, hogyan lehet kompenzálni az egészségtelen életmód hízlaló hatását úgy, hogy nem fogyókúrázunk:

A rendszeres mozgás

Ez nem olyan ördöngösség, hiszen mozogni nem csak az edzőteremben lehet! Bár úgy is lehet fogyni, hogy nem mozog semmit az ember, de ha nem dolgoztatjuk meg izmainkat, akkor a külsőnk sem lesz egészséges és vonzó.  Ajánlott egy héten ötször mérsékelt aktivitással valamilyen tevékenységet végezni, ez lehet kerékpározás a munkahelyre (15 perc oda - 15 perc vissza), napi 30 perc kocogás, tánc, úszás bármi, amit örömmel csinálsz.

Találd meg az érzelmi okokat

Ha érzelmi indíttatásból eszel többet a kelleténél, ezeket fel kell derítened és tudatosítanod kell, különben esélyt sem adsz magadnak, hogy mássá válj, vagy hogy karcsúbb légy. Tudnod kell, hogy mely érzelmeidet nyomod el az evéssel, mert e nélkül vak sötétségben mész vadászni az erdőbe! Vagyis addig nem tudsz változni, amig nem vagy tisztában azzal, hogy min is kell változtatni.

Ha pl. ki nem állhatod a munkád, akkor fontold meg, hogy más lehetőség után kell nézned, ami személyiségednek, egyéniségednek jobban megfelel, ahol sikeresebb és elismertebb lehetsz. Gondolkozz el azon, hogy karriered hogyan változtathatod meg - ez csak és kizárólag rajtad múlik és struccpolitika kifogásokat keresni.

Ha rossz kapcsolatban élsz és nem sikerül javítani a helyzeten, akkor valószínűleg elérkezett a váltás ideje.

Ha unatkozol és ezért eszel állandóan, akkor keress egy számodra izgalmas elfoglaltságot, hobbit vagy bármit, ami lelkesít és boldoggá tesz. Az is előfordulhat, hogy szakemberhez kell fordulnod, hogy segítséget kaphass problémád megoldásához. Ne szégyenkezz emiatt, hanem élj a lehetőséggel, hiszen a te életedről és boldogságodról van szó. Amikor nehéz helyzetben vagy és segítséget keresel, az nem a gyengeség jele, hanem az erőé és az akaraté. A változtatás, jobbítás szándékát soha nem szabad szégyenként megélni, légy büszke inkább rá!

Végül pedig ne fogyókúrázz, hanem vezess be új étkezési szokásokat

Az eredményes fogyáshoz állandó és sikerre vezető étkezési szokásokkal kell megismerkedned és célszerű meg is barátkoznod velük. Ez azt is jelentheti, hogy pl. le kell szoknod az édessüteményekről, amit a kávéhoz rendszeresen elfogyasztasz. Illetve jelentheti azt is, hogy figyelsz arra, hogy napi 5 adag gyümölcs és zöldségféle legyen az étrendedben. Ezzel nem változtatsz egyszerre sokat, azonban az új szokások kialakulását nagyon is elősegíti. Összességében hosszútávon sokkal eredményesebb, mintha egyszerre akarnál mindent megváltoztatni.

Szólj hozzá!

Címkék: táplálkozás egészség fogyókúra diéta fogyás zsírégetés fitness wellnes egészséges életmód 90 napos diéta súlyfölösleg fogyókúra otthon nagy has fogyókúrás menü gyors fogyás

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr81795193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.