A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Tartós fogyás diétázás nélkül

2008.12.06. 20:05 :: Stella

A reklámokkal egyre csak bombáznak minket, újabb és újabb fogyókúrás könyvek, tuti receptek, módszerek és tippek ígérnek biztos és garantált fogyást. A reklám  egy ígéret, ami felcsillantja benned is a reményt! No és mi a helyzet akkor, amikor mindezt átfordítjuk a hétköznapok valóságába.....

.... hát a kezdeti lelkesedés után jön a kiábrándultság, majd jönnek sorban azok a dolgok, amik kívül esnek a komfort zónánkon. Egyszerűen nem megy, mert nem tudunk azonosulni vele - legalábbis egy kúra ideje túl rövid ehhez.

Szóval a fogyókúrák általában nem működnek annál, aki fogyni akar. Azonban kiváló üzlet és remekül működik annál - aki más szempontból ugyan - de gyarapodni akar! Érdekes módon, minél többször csalódott valaki egy fogyókúrás módszerben, annál inkább bedől a felbukkanó újabb "diéta-őrületnek".

Pedig a diéták általában nem működnek - mert mint a nevük is utal rá - végesek. Ráadsául ezt a véget sokszor alig várjuk, hogy folytathassuk a régi kedves megszokott, bár kissé hízlaló életmódunkat.

Ebben a bejegyzésben szeretnék néhány olyan hasznos tippet megosztani veletek, ami segíthet a saját eredményes módszered kialakításában.

1.) Az életmódváltoztatásnak a sikeres fogyást kell szolgálnia, mégpedig hosszútávon megőrizve az elért testsúlyt. A diéta és fogyókúra lényegéből fakadóan erre alkalmatlan. Rövidtávú radikális változtatást kíván, ami hosszútávon általában a visszájára fordul.

2.) Ha nem fogyókúrában gondolkodsz, hanem az életmódod megváltoztatásában, akkor ne a negatív diétás tapasztalataidból indulj ki. Gondolj inkább arra, hogy ez egy izgalmas és mókás kaland! Indulj felfedező útra az ízek és konyhák birodalmába. Kísérletezz az ételekkel és ételkészítési módokkal. Próbáld ki más nemzetek konyháit - bármit, ami egészségesebb a jelenlegi étrendednél és az ízlésednek is megfelel. Legyél nyitott és keresd a megoldást, fontos a pozitív hozzáállás!

3.) Keresd meg a kiinduló pontodat! Írd össze azoknak az ételeknek a listáját, amit általában eszel, amikor nem kell a kalóriákkal törődnöd. Amikor megvagy a listával, akkor nézd át - milyen ízek dominálnak? Mi a kedvenced ezek közül? Milyen fűszereket kedvelsz? Ha fogyni szeretnél, akkor egészségesebben kell étkezned - ehhez azonban a számodra megfelelő ételeket meg kell találnod. Tisztázd, hogy hol állsz jelenleg, ez legyen a kiinudló pont.

4.) Ha mindezzel megvagy, akkor következik az igazi móka. Az ételeket úgy kell módosítanod, hogy egészségesebb hozzávalókból készítsd el őket. Pl. a tejfölt - kefírrel, a a lisztet zabpehely- vagy barna rizsliszttel, a zsírt olajjal helyettesítsd. Használd kedvenc fűszereidet, hogy élvezd az étel ízét. Azonban ha túl sok cukorral, zsírral készült étel szerepel a listádon, akkor kicsit nehezebb helyzetben leszel. Ezek a hozzávalók erősen befolyásolják az ízérzékelést és sokaknál némi "függőséget" is kialakítanak, vagyis ők nehezebben mondanak le ezekről az intenzív ízekről. A cukornak is vannak egészségesebb alternatívái - próbáld ki, hogy nálad melyik a hosszútávon is működőképes megoldás.

5.) Írj le minden pici sikert. Rögzítsd az elért eredményeket. Soha ne máshoz mérd magad - mert te más adottságokkal rendelkezel. Neked magahoz mérten kell eredményeket elérned. A pozitív dolgokat kell rögzítened, mert ez az ami lelkesíteni fog és arra késztet, hogy tovább keresd a saját életmódodat, mely karcsúsághoz és fittséghez vezet.

6.) Végezetűl még egy nagyon fontos dolog: veszélyes szokás az intuitív evés. Mit jelent ez? Ha érzelmi hangulatváltozásaid hullámzásának engedve étkezel, akkor nem tudsz olyan életmódot kialakítani, ami megvéd az elhízástól. Ez nem jelenti azt, hogy ne engedhetnél meg magadnak alkalmanként egy-egy kedvenc ínyenc fogást. Ez is az élet része, azonban soha ne jutalomként használd! Ha sikert értél el, akkor jutalmazd meg magad egy kényeztető masszázzsal, egy csinos ruhával, vagy új frizurával! Ezzel tovább növelheted az önbizalmadat és ráadásul még a lelkiismeretfurdalást is megspórolhatod, hiszen nem estél kíértésbe.

Szólj hozzá!

Címkék: táplálkozás egészség életmód fogyókúra diéta fogyás édesség fitness wellnes egészséges életmód nagy fogyás alakformálás 90 napos diéta súlyfölösleg hellókarácsony édesítőszerek gyors fogyás

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr82808196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.