A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Hogyan alakíts ki karcsúsító szokásokat

2009.01.16. 23:42 :: Stella

Ha útálod a diétázás szigorát, egyet kell értsek veled! Radikális megszorításokkal, különböző koplalási módszerekkel a sztárok gyötrik magukat, ha gyorsan jó formába akarnak kerülni - pl. az Oskar díjkiosztóra. Neked nem ajánlom, különösen azért, mert ezzel jó eséllyel jo-jó diétázóvá válhatsz.

Van egy kevésbé drasztikus és látványos, viszont sokkal eredményesebb és tartósabb módszer! Változtasd meg a szokásaidat és alakíts ki egy formában tartó életmódot. Biztosíthatlak, a módszer működik, mert én magam is így tudom az alakom és a testsúlyom több mint 30 éve stabilan tartani!

De hogyan lehet ezeket a jó szokásokat kialakítani, hogyan kezdj hozzá? Szeretnék ehhez néhány ötletet és tippet adni:

A legjobb trükk a jó szokások kialakítására az, ha napi rutinná tudod alakítani. Vagyis azt kell elérned, hogy könnyebb legyen ragaszkodni hozzá, mint elkerülni! Soha ne radikális változtatásokban gondolkodj, hanem mindig keresd meg azt a leggyengébb láncszemet, amit különösebb fájdalom nélkül lecserélhetsz egy jobbra. Ez nem jár akkora hiányérzettel és megvonással, ami gátolná a jó szokássá alakulását. Ez után gyakorolnod kell ezt a szokást minden nap!! Fontos, hogy napi rutinoddá váljon úgy, mint a fogmosás vagy a zuhanyozás.

Pl. A lábad mindig kéznél van! Kialakíthatsz egy olyan napi szokást, hogy a lépcsőn mindig gyalog mész fel! Még a mozgólépcsőn is, ha nincs tömeg. Kezdd annyi lépcsőfokkal, ami enyhén elfáraszt, majd emeld fokozatosan a mennyiséget. Tedd ezt minden nap és juss el odáig, hogy könnyedén menjen. Ha nem megy a lépcsőzés, akkor választhatsz egy kis sétát ebédidőben,  egy megállónyi gyaloglást, vagy néhány guggolást a szék mellett - keresd a számodra megfelelő mozgásformát. A lényeg, hogy te jól érezd magad közben és ne kínos feladatként éld meg.

Ha úgy érzed, hogy nem sikerül a jó szokásokat az év végéig kialakítanod úgy, hogy azok a mindennapjaid részévé váljanak, akkor tűzz ki határidőt. Ez lehet pár naptól - pár hónapig bármennyi idő - habitusodtól függően. Kulcsfontosságú azonban, ha kitűzted a határidőt, akkor ez alatt minden nap ragaszkodnod kell hozzá. Tehát mindenképpen olyan szokást válassz, amit valóban meg is tudsz tartani.

Pl. Ha eldöntötted, hogy nem eszel gyorséttermi kajákat, akkor először próbáld magad két hétig fegyelmezni. A két hét eltelte után választhatsz, hogy az egészségesebb ételek által nyertél-e annyit, ami meggyőz a folytatás szükségességéről. Fontos, hogy olyan alternatív ételt válassz, amit kedvelsz, szívesen fogyasztod és egészségesebb a gyorsétterminél.

Amikor új szokást akarsz kialakítani, akkor törekedj egy folytonos lánc létrehozására. Ez azt jelenti, hogy az asztali naptáradon - jól láthatóan minden alkalommal - jelöld be, amikor sikerrel jártál! A cél az, hogy igyekezz ezekből a sikeres napokból egy töretlen láncot kialakítani. Minél hosszabb lesz a lánc, annál több erőt meríthetsz ebből, végül lassan kialakíthatod mindennapi új szokásodat.

A változtatáshoz eltökéltség kell, hiszen ki fogsz esni a megszokott biztonságos komfortzónádból. A naptárad, mint valami ébresztőóra, folyamatosan figyelmeztet és a szaporodó jelek garantáltan a sikert vetítik előre.

Nálad melyik módszer működik? Hogyan tudtál új, jobb szokást a mindennapjaid részévé tenni, ami sikerre vette a fogyókúrádat? Vannak tippjeid számunkra?

Szólj hozzá!

Címkék: edzés táplálkozás egészség életmód fogyókúra diéta fogyás fitness wellnes testedzés egészséges életmód nagy fogyás alakformálás súlyfölösleg fogyókúra otthon fogyókúrás menü gyors fogyás

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr71882765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.