A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Ha fogyni szeretnél, akkor szervezd meg a napod!

2009.01.25. 19:51 :: Stella

 

 

Hányszor rohansz reggel és nincs időd normálisan enni? Helyette gyorsan bekapsz pár szem cukrot, hogy csillapítsd az éhséged.

A munkahelyi menza vagy az ételfutár aznapi menüje nem igazán felel meg az egészséges ételről alkotott elképzelésednek - túl zsíros, túl fűszeres, túl sós stb... ráadásul még unalmas is.

Este fáradtan érsz haza és üres a hűtőd - hányszor telefonálsz ilyenkor a pizzafutárnak?

Sokszor? Hát igen - láthatod, vagy a saját bőrödön is tapasztalhatod, hogy a mindennapi élet nyomása, a stressz és rohanás következtében mennyire könnyű a kilátástalan fogyókúra mókuskerekébe belekerülni. A megoldást ne az időszakos diétákban keresd! Változtatnod kell néhány szokásodon - de legelőször is szervezetté kellene tenned a napjaidat.

Mit szólsz hozzá? Meg tudod oldani, hogy a dolgaid általában simán menjenek a nap folyamán? Ha igen, akkor jó eséllyel le fogsz fogyni. Lássuk csak, hogy miért is:

Megéri kicsit előre gondolkodni, amikor fogyni szeretnél. Erre legalkalmasabb a vasárnap délután. Szánj rá egy fél órát:

  • gondold át, hogy a héten mit fogsz enni - mi az, ami otthon van a hűtődben és mi az, amit venned kell,
  • vannak-e olyan alapanyagok, amiből egyszerűen és gyorsan elkészíthetők az egészséges ételek. Nem kell nagy dologra gondolni - pl. sárgaborsólisztből, pillanatok alatt készíthető ízletes krémleves kevés fagyasztott zöldséggel, vagy zöldségekből és gyümölcsökből saláta, illetve lencséből és hagymából lencsesaláta pirítóssal, egyszerű főzelék, bármilyen zöldségleves, stb,
  • lesz-e a héten olyan esemény, vagy rendezvény, ami nem teszi lehetővé, hogy normálisan étkezz? Tervezd meg, hogy előre készíts az étvágyad csillapítására egészséges ételt, ha tudod, hogy másképp nem fog menni. Ezzel is csökkentheted a "kilengés" vagy a farkaséhség okozta kárt,
  • lesznek-e a héten olyan napok, amikor túl fárad leszel este, vagy túl kevés időd lesz a vacsora elkészítésére.  Vannak-e olyan napok, amikor főzni tudsz? Ilyenkor készíthetsz több ételt és az extra adagot elteheted a mélyhűtőbe ezekre a kimerítő alkalmakra.

Hányszor határoztad el, hogy reggelente korábban kelsz és teszel az egészséged érdekében valamit. Esetleg nem rohanva reggelizel, hanem nyugodtan fogyasztod el. Sikerült betartanod? Ha nem, akkor néhány ötlet, hogyan készítsd elő a másnap reggelt:

  • előző este készíts ki mindent, hogy kéznél legyen. Tej, vagy joghurt a hűtőben, műzlistál, kanalak és a gabonapelyhek. Ha a sarki boltba rohansz inkább, az nem fogja segíti a napod indítását.
  • a szendvicsek, a műzlik, saláták is előkészíthetők előző este. Tedd a hűtőbe, hogy másnap ezzel már ne legyen dolgod. Gyors, egyszerű és egészséges reggeli.

Az üzemi ebédnél sokkal egészségesebb, ha magunk készítjük el, hiszen hányszor fordult már elő, hogy éhes maradtál, mert íztelen és rossz volt az ebéd és kénytelen voltál a szupermarketben gyorsan vásárolni valamit, hogy kibírd estig? A saját magunk készítette ebéd olcsóbb is és pontosan tudjuk, hogy miből készült. Mit tehetsz?

  • ha előző este vacsorát főztél a családnak, készítsd el úgy, hogy magadnak egy adagot félre teszel másnapra a hűtőbe. Kis tárolódobozba csomagold be és másnap vidd magaddal a munkahelyedre.
  • szednvicseket, salátákat is készíthetsz előző este, ezek sem igényelnek túl sok időt és másnap ezt is magaddal viheted.
  • ha kénytelen vagy a szupermarketben ebédet vásárolni, akkor ellenőrizd le a címkén annak összetételét. Gyakran olyan alapanyaokból készítik ezeket és annyira magas a kalóriatartalmuk, hogy az elért eredményeidet kockáztatod a fogyasztásukkal.

Hogy állsz az estékkel? Mikorra érsz haza? Van elég ihleted a főzéshez mire hazaérsz, vagy nekiesel gyorsan a hűtőnek és amit találsz benne azt gyorsan fölfalod?

  • na ez egy sarkalatos pont, ezért fontos, hogy legyen listád és olyan ételekkel legyen tele a hűtőd, ami a hasznodra válik. A legtöbben itt véreznek el, amikor fogyni szeretnének!
  • legyen tartalék készétel a mélyhűtődben arra az esetre, ha gyorssegélyre van szükséged. Nehéz estéken rengeteg időt és kalóriát tudsz ezzel az egyszerű módszerrel megspórolni,
  • olyan alapanyagaid legyenek a hűtőben, amiből egyszerű és egészséges vacsorát tudsz gyorsan elkészíteni. Lehetőleg kerüld a készen kapható, mikróban melegíthető ételeket - ezek legtöbbször rendkívül kalóriadúsak és egészségesnek sem nevezhetők igazán. Helyette inkább fagyasztott zöldség, virsli segítségével kevés olajon gyors egytálételt varázsolhatsz magadnak és a családodnak. Pillanatok alatt elkészül, laktató és egyéni ízlésednek megfelelően fűszerezheted.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: táplálkozás egészség fogyókúra diéta fogyás fitness wellnes egészséges életmód nagy fogyás súlyfölösleg fogyókúra otthon fogyókúrás menü gyors reggeli heti menü

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr22901920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.