A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Ha szeretnéd tartani a súlyodat

2009.05.24. 00:04 :: Stella

...akkor változtasd meg a viselkedési sztreotípiáidat!

Ha nekem fogynom kéne, én teletűzdelném a lakásomat azzal a papírcetlivel, amin a fenti modat olvasható.
 
Ennek igazságtartalmát sejteniük kell mindazoknak, akik számtalan fogyókúrával a hátuk mögött újra és újra visszahíznak, vagy jo-józni kezdenek. Ilyenkor nem az újabb fogyókúrás módszerek utáni kutakodás, a barátnő tuti receptje vagy a zsírleszívás lenne a megoldás, hanem némi önvizsgálat. Ez pedig magától nem szokott működni, mivel általában nincs viszonyítási alap. Nincsenek adatok arra vonatkozóan, hogy korábban miből, mennyit, miért és hányszor ettünk és milyen szokásokat alakítottunk ki az életünkben.
 
Szóval egyszerű logikával is kikövetkeztethető a tartós karcsúsághoz vezető út. A május 9-én megtartott túlsúlyossággal foglalkozó európai kongresszuson  is visszatérő téma volt a szokások megváltoztatásának szerepe a visszahízás megelőzésében. Az előadásokból világosan kitűnt, hogy a megszokás, a viselkedési minták megváltoztatása hatásosabb, mint önmagában bármely diéta.
 
Skót kutatók konkrétan meg is vizsgálták, hogy mely módszerek bizonyultak eredményesnek a 10%-nál nagyobb testsúlycsökkenés hosszútávú megőrzésében. Azon tanulmányokat vették alapul, amelyeknél a következő módszerek segítségével értek el fogyást:
 
  • életmód
  • viselkedés
  • gyógyszerek
  • sebészeti beavatkozások
A kutatók arra a következtetésre jutottak, hogy azok a módszerek voltak a legsikeresebbek, amelyek kombináltan mind az étkezés, mind pedig a viselkedésmódok, szokások  megváltoztatását is tartalmazták. Lássuk a főbb csoportokban kimutatott arányokat:
 
  • a szokások megváltoztatásával kombinált diéta esetén a csökkent súly megtartásának aránya 89,5%,
  • csak diétával ezzel szemben csupán 60,4%,
  • gyógyszeres segítséggel 81,5% (ehhez mindig étkezési/életmódbeli tanácsadás is párosult).
Mely változtatások bizonyultak a leghatékonyabbnak?
A három leggyakoribb eredményre vezető változtatás a következő volt:
 
  • étkezési napló vezetése
  • oktatás arra vonatkozóan, hogyan lehet az egészséges ételeket kiválasztani
  • a sikert gátló tényezők feltárása
A tanulmányok eredményei is azt mutatják, hogy önmagában egy diétába belevágni hosszútávon csupán 60%-os eredményességhez vezet. A tartós fogyás (zsírvesztés)  módszere olyan utat igényel, ahol előbb az életmódban következik be változás. Ez a változás a viselkedésben is változásokat hoz, ami már képes elvezetni az egészséges gondolkodásmód kialakulásához is. Ez mindenképpen  időigénesebb módszer, de tartósságát tekintve hatékonyabb a gyors fogyást ígérő divatdiéták illúziójával szemben.
 
Ha úgy látod, hogy küzdened kell a fölös kilókkal, vagy nincs ötleted hogyan is kezdj hozzá, akkor próbáld ki a következőket:
 
  • kezdd el az étkezési naplód vezetését akár most azonnal
  • írj le mindent, amiről úgy gondolod, hogy gátolhat a sikerben
  • gondolkodj el azon, hogyan tudod legyőzni ezeket a gátakat és írd is le
  • hajts végre az étrendedben egyszerű változtatásokat (pl. legyen minél több sötét színű zöldség és gyümölcs az étlapon, minőségi fehérjeforrások és tápanyagokban, nem pedig kalóriákban gazdag élelmiszerek)
  • a mozgás legyen az életed mindennapjainak része. Ne feledd, az ember egy "mozgásra teremtett gépezet", ha önként a tunyaság gipszébe zárod magad, izmaid szépen, lassan elsorvadnak!

     

Szólj hozzá!

Címkék: táplálkozás egészség fogyókúra diéta fogyás nagy fogyás súlyfölösleg fogyókúra otthon gyors fogyás bikiniszezon tag:

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr831140023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.