A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Hogyan egyél nyugodtan az autódban

2009.05.31. 20:46 :: Stella

...mostantól nem kell aggódnod a morzsák, a csepegő zsír és paradicsomfoltok miatt! Szerezd be a BeltzBib partedlit és ki sem kell szállnod a kocsiból, ha útközben megéheznél. Nem jelent gondot a gyorsételek csomagolásából keletkező szemét és rengeteg időt nyerhetsz. Mert az idő pénz,  mint tudjuk!

No akkor lássuk csak, hogy mit kínálnak mindössze 13,95 dollárért: Egy biztonsági övhöz erősíthető partedlit, amit az öledbe helyezve vezetés közben nyugodtan tömheted magadba az útközben beszerzett gyorséttermi kajákat úgy, hogy nem kell aggódnod a sajtból lecsöppenő zsír, vagy a széthulló hamburgermorzsák miatt. Megóvhatod az inged, és még a kocsid is tiszta marad. Nincsenek foltok, nincs rendetlenség. Gyorsítható az evés és időt nyersz a takarításon is - tiszta haszon.
 
A kezelése egyszerű, miután befejezted az evést, tekerd össze, rögzítsd a tépőzárral, majd tedd az ülés alá. Amikor kiszállsz a kocsiból, szórd a szemetesbe a morzsát, az ételmaradékot és a csomagolást, majd mosd ki és újra bevetésre kész az egész!
 
Héééé, ez zseniális, itt az újabb hízást elősegítő kényelmi kütyü! Rohanj gyorsan és szerezz be párat ne csak magadnak, hanem a gyerekeknek is, hogy időben megtanulhassák az új idők új étkezési szokásait.  Aztán a használata közben azért arra ügyelj, hogy miközben táplálkozol, a figyelmed ne ragadjon le túlságosan az étel élvezeténél, mert a végén még balesetet okozol. Ez pedig senkinek sem lenne jó, nem igaz?
 
Mégis miért berzenkedem tőle? Azt írtam pár sorral feljebb, hogy hízást elősegítő kütyü. Mégis miért?
 
Nem tudom észrevetted-e már, hogy mekkora különbséget jelent, ha leülsz az asztalhoz és kényelmesen fogyasztod el az ételt, mint amikor rohansz és gyorsan magadba tömöd azt, amihez útközben hozzájutsz. Először is a jóllakottság érzésének kialakulására esélyt sem adsz, ha túl gyorsan eszel. Ez pedig döntő fontosságú abban, hogy mennyit eszel. Ennek az érzésnek a központja az agy hipotalamusz részében található és ahhoz, hogy itt "regisztrálódhasson" a táplálék felvétele legalább 15-20 percnek kell eltelnie.
 
Másrészt a vércukorszintnek is el kell érnie azt a szintet, amikor beáll a megfelelő telítettség érzése. Ez is legalább 30 perc, ha nem gyorsan felszívódó cukros ételt veszünk alapul. Egy ilyen kütyü segítségével az egész étkezést háromszoros sebességgel letudhatod úgy, hogy közben nem laksz jól. Vagyis simán eltüntethetsz háromszoros mennyiséget, ami egyszerű módja a fölösleges energiabevitelnek.
 
Aztán az sem elhanyagolható szempont, hogy így lehet ugyan időt spórolni, de hájat azt nem. Mire koncentrál így az ember, a vezetésre vagy az evésre? Mindkettőre és egyikre sem és így még arra sem tartod magad méltónak, hogy legalább fél órát szánj az étkezésre. Valóban ennyire se lenne időnk már?
 
Összegezve a dolgot, lenyűgözött ez az elmés, új találmány a kövérek országából. Egyelőre nem tudok arról, hogy már nálunk is kapható lenne pl. a McDrive-ban, de ami késik az nem múlik!  (pszt, az interneten már beszerezhető....!) De talán még időben szóltam....

Szólj hozzá!

Címkék: táplálkozás fogyókúra diéta fogyás hízás nagy fogyás súlyfölösleg tag:bikiniszezon extra kalóriabevitel többlet kalória

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr201155634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.