A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Csábító lépcsőzés?

2009.11.07. 23:36 :: Stella

...avagy hogyan érhető el, hogy az emberek ne a mozgólépcsőt válasszák??

Az álmos, ébredező tömeg komótosan hömpölyög a mozgólépcső felé. A mozgólépcső mellett pedig üresen tátong a széles hagyományos lépcső. A mozgólépcső szűk és meglehetősen sokan vannak rajta, mégis szinte mindenki azt választja! Lépcsőzni? Reggel?? Brrrrrr - micsoda ötlet?

Ha zsúfolt nagyvárosban élsz ismerős a helyzet, nem igaz?
Pedig a lépcsőzés kiváló mini edzés és még csak nagy "ráhangolódás" sem kell hozzá.

Lépcsőt mászni pedig igen is élvezetes dolog!  Csupán a szokásainkat kell megváltoztanunk hozzá. Meg kell keresnünk azt, ami mókás, ami más, mint amit eddig  megszoktunk. A cselekvés öröme mindehhez a leghatékonyabb módszer. A móka még az addig utálatos dolgokat is elfogadhatóvá  teszi, pl. a lépcsőzést is!! Hogy hogyan??

A TheFunTheory.com figyelemre méltó kísérletet végzett. Egy mókás ötlettel  a lépcsőket addig elkerülő emberek 66%-át vette rá arra, hogy ne csupán a lépcsőt válasszák a mozgólépcső helyett, de extra mozogást is végezzenek! Zseniális ötlet és nem tudtam megállni, hogy ne írjak róla!

Következzék a videó, nagyon tanulságos:


Emberek, ez ennyire egyszerű! Ha megtaláljuk a mozgásban az örömöt, kizárt dolog, hogy kényszerként éljük meg. Soha nem osztottam azt a véleményt, hogy izzadságszagú, szenvedéssel teli út vezet a fogyáshoz. Olyan világban élünk, hogy már nem csak a testünk, de a lelkünk is megnyomorodik. Ez a videó arról szól, hogyan keressük mindenben a jót, a kellemeset. Legyünk minél kreatívabbak, hogy az unalmas mindennapi rutint megtörhessük.

Tanulhatunk a gyerekektől is, hiszen ők mindent játék-alapon csinálnak! A kicsik az unalmas hétköznapi tevékenységet teljesen természetes módon képesek a játék nyelvére lefordítani és így önfeledt boldogsággal részt venni benne.

A vidámság becsempészésének legegyszerűbb módja, ha edzettségi szintünknek megfelelő barátot, társat keresünk közös sétához, kocogáshoz vagy súlyzózáshoz. Döntsük el, hogy ilyenkor pozitívak és vidámak leszünk.

Az új dolgok kipróbálása is változatosságot és izgalmat visz a napi rutinba. Ne döntsünk el előre semmit, ha el tudjuk képzelni magunkat az adott helyzetben, bátran ki is próbálhatjuk.

Az új ruhák is csodákra képesek, főleg ha az alakunk is karcsúbbá válik időközben. Kis célként bátran kitűzhetjük magunknak. Nem biztos, hogy a kilók csökkenése a megfelelő mérőszám - több sikerélményt élhetünk át, ha egy mérettel kisebb, ráadásul csinosabb ruhával jutalmazhatjuk meg magunkat.

A kocogás - futás sokak számára unalmas tevékenység. Változtathatunk mozgásformát is - pl. lehet közben szökdelni vagy tánclépéseket végezni. De ha ez túl feltünő számunkra, akkor halgassunk zenét futás közben és hagyjuk, hogy a testünk-, lelkünk kicsit kikapcsolódhasson.

Arra azért kíváncsi lennék, hogy szerintetek hogyan lehetne az edzésprogramunkat még élvezetesebbé tenni....?

Ez is érdekes lehet még:

Ha tartani szeretnéd a súlyodat

Ha nem megy a fogyás, írj naplót!

A fogyókúrázók által elkövetett leggyakoribb hiba

Szólj hozzá!

Címkék: egészség fogyókúra diéta fogyás fitness mozgás nagy fogyás alakformálás fogyókúra otthon lépcsőzés

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr331508243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.