A tápanyagok sav-bázis táblázata


Tudta, hogy a savanyú ízű ételek nem képeznek szükségszerűen savakat a szervezetben?

Tudja, hogy az anyagcserefolyamatok során melyik élelmiszer, milyen kémhatást vált ki a szervezetben?

Ha szeretné megismerni azokat a szempontokat, amelyek segítségével összeállíthatja egyéni sav-bázis szabályzó étrendjét, akkor nem kell mást tennie, mint kattintani az alábbi linkre és:

Igényelnie a tápanyagok ingyenes, képes sav-bázis táblázatát!

(Az üzemeltető Google Dokumentumok ékezetes karakterei sajnos Internet Explorerben nem mindig jelennek meg helyesen, ezért a FireFox használatát javaslom!)


Automatikus értesítés

Új bejegyzés esetén a rendszer automatikus értesítést küld a feliratkozók részére!

Add meg az e-mail címedet:

E-mail feliratkozás a "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon blog értesítőre

Feliratkozáskor az ellenőrző kódot is meg kell adnod! A továbbiakban a frissülő blogbejegyzésekről a FeedBurner segítségével küldünk értesítést.

Segítség a fogyáshoz - tudástár

"Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

A fogyókúra rémével minden 3. embernek meg kell küzdenie, a siker azonban kérdéses. Buktatók, holtpontok, receptek, tippek - minden, ami fontos az eredményes és tartós fogyáshoz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 htp (1) 90 napos diéta (44) adalékanyagok (1) adaptív termogenézis (1) alakformálás (25) alapanyagcsere (6) antioxidánsok (1) anyagcsere alkalmazkodás (1) anyagcsere gyorsítás (3) anyagcsere gyorsító gyakorlatok (3) anyagcsere szabályzás (1) anyagcsere tuning (1) atkins (38) barna rizs (1) barna zsírszövet (1) bélflóra (1) béta glükán (1) bikiniszezon (2) bmi (3) böjt (8) cardio (1) cardio veszélye (1) cellulit (7) chips adó (1) cigarettázás (2) cigi (1) csípős fűszerek (1) csökkentő édesség (1) cukor (3) cukorbetegség (1) cukormentes édesség (1) d.alacsony kalóriájú diéta (1) derékbőség (8) derékkörfogat (5) diéta (168) dohanyzas (1) dohányzás (2) dohányzas és fogyás (3) édesítőszerek (7) édesség (14) édességfüggőség (6) édesség iránti vágy (1) édesség utáni vágy (2) edzés (20) edzésintenzitás (1) edzés otthon (1) egcg (1) egészség (87) egészséges édesség (1) egészséges életmód (120) egészséges étrend (1) egészséges fogyókúra (2) egészséges sütemény (1) éhség (1) életmód (90) elsavasodás (8) energiaital (1) energiamérleg (1) energiarés (1) energia egyensúly (1) eredményes fogyás (1) erőnlét (1) erőnövel (1) eszenciális zsírsavak (1) étel (34) ételek termogén hatása (1) étkezés (1) extra kalóriabevitel (1) fagylalt (2) falánkság (3) férfi fogamzásgátlás (1) fertőzés (1) fertőzés elleni védekezés (1) feszes mellek (1) fitness (86) fogyás (163) fogyasztó tapasz (1) fogyás elősegítése sóval (1) fogyás fejben (1) fogyás karácsonykor (1) fogyás kísérlet (1) fogyás lélektana (1) fogyás lelki nehézsége (1) fogyás otthon (2) fogyás zsírokkal (1) fogyókúra (168) fogyókúrás italok (1) fogyókúrás leves (1) fogyókúrás menü (39) fogyókúrás stagnáció (1) fogyókúrás stratégiák (1) fogyókúrás sütemény (1) fogyókúrás szokások kialakítása (1) fogyókúra biznisz (1) fogyókúra húsvétkor (1) fogyókúra otthon (162) fogyókúra ünnepek (1) folyadékpótlás (1) formás fenék (6) fruktóz (1) gabonapelyhek (1) gasztronómia (10) gének (1) gesztesi recept (1) gombaételek (1) gyógyító gombák (1) gyors anyagcsere (1) gyors édesség (1) gyors evés (1) gyors fogyás (55) gyors reggeli (1) gyümölcslé (1) h1n1 (1) h1n1 fertőzés (1) habzsolás (1) hamburger adó (1) hasizom (1) hasi hízás (33) hasi zsír (2) hasznos olajok (1) hatékonyabb edzéstechnológia (3) hatékony súlycsökkentés (2) hatékony zsírégetés (1) haub táplálkozástudós (1) hellókarácsony (7) heti menü (1) hízás (25) hormonok (3) hőtermelés (1) húsvét (1) húsvéti diéta (1) húsvéti fogyókúra (1) húsvéti menü (1) húsvéti sonka (1) ideális test (1) immunerősítés (2) immunrendszer (3) inzulin (4) inzulinrezisztencia (1) ízek (1) ízlelés (1) ízlés (1) izomerő (1) izomműködés (1) izomsorvadás (1) kalória bevitel (1) kalória számítás (1) káposztaleves (3) káposzta diéta (4) kapszaicin termogén hatás (1) karácsonyi édességek (2) karizom (1) kávé (1) keblek (1) kívánás (1) kívánósság (2) koenzim q10 (1) könnyű (1) kövér vagyok (1) lapos has (3) lassú anyagcsere (1) lépcsőzés (1) leves (1) martonfutás veszélye (1) mellformálás (1) mentális fogyás (1) michael jackson (1) módja? (1) mozgás (1) multivitaminok (1) nagy fogyás (164) nagy has (50) narancsbőr (10) negatív kalória (1) negatív testép (1) népegészségügyi termékdíj (1) nikotin (1) női test (1) növekedési hormon (2) ödéma (3) önértékelés (1) otthoni edzés (1) oxidatív stressz (1) padlizsán recept (1) pajzsmirigy (1) ph (1) pms (1) potencianövelés (1) puffadás (16) rágás (1) receptek (5) sav bázis (7) sav bázis egyensúly (1) snack fogyókúrához (1) sörhas (1) sós ételek (1) sóvárgás (2) sózás (1) stevia (2) súlyfölösleg (84) szabadgyökök (1) szájápolás (1) szájhigiénia (1) szénhidrát (2) szerotonin (1) sztivia (2) t (1) táplálkozás (114) tartós fogyás (2) tej (2) tejallergia (2) tejérzékenység (1) termikus hatás (1) termogenézis (1) testedzés (18) testépítés (6) testkép (1) testtömeg (13) többlet kalória (1) túlevés (1) twinkie (1) vállizom (1) védőoltás (1) vércukor (1) villám diéta (8) vitalitás (2) vitaminhiány hízás (1) wellnes (71) zöldséglé (1) zöld tea termogén hatás (1) zsírégetés (61) zsírégető gyakorlat (1) zsírégető gyakorlatsor (3) zsírégető koffein (1) zsírégető zöldségek (2) ha fogyni akarsz (1) van egy tippem (1) Címkefelhő

Hogyan csökkenthetjük a testzsírt tejjel?

2010.01.17. 19:39 :: Stella

Itt van egy érdekes tanulmány arról, hogy a testösszetétel (sovány izom és testzsír aránya) radikálisan megváltozott a sovány izom javára napi egy liter tej és edzés hatására.

Hmmm, érdekes! Korábban már írtam arról, hogy a tej sokkal inkább táplálék és nem ital. Ez a tanulmány is ezt látszik alátámasztani.  A kísérleti csoportban 20 fiatal nőt osztottak két csoportba. Az egyik csoport erőedzést végzett és sovány tejet ivott, a másik pedig ugyanúgy edzett, de szénhidráttartalmú italt ivott. Mindkét csoport edzés után közvetlenül itta az első 500 ml-t, majd egy órával később a második 500 ml-t. Az elfogyasztott többlet energia mindkét csoportban kb. napi 400 kcal/nap volt, annyi különbséggel, hogy a szénhidráttartalmú italt fogyasztók italában nem volt fehérje.

Az edzéssűrűség heti 5 alkalom, maga az edzés pedig intenzív, gépeken végzett erősítő gyakorlatokból állt. Meg kell jegyezni, hogy maga a heti 5 alkalom elég   nagy gyakoriságnak számít, edzetlen személyek esetén növeli a sérülésveszélyt!

Milyen eredmények születtek?

Súlygyarapodás:
szénhidráttartalmú itallal: 0,86 kg
tejjel: 0,5 kg

Sovány izom növekedés:
szénhidráttartalmú itallal: 1,1 kg
tejjel: 1,9 kg

Zsírfogyás:
szénhidráttartalmú itallal: 0,3 kg
tejjel: 1,6 kg

A tej úgy tűnik hatékony segítség a zsír-fogyasztásban, mert a tejet ivó csoport nem csak karcsúbb és izmosabb lett, de erősebb is! Több zsírt adtak le, miközben a soványizom tömege előnyösen gyarapodott. Férfiak esetében is hasonló eredmények tapasztalhatók!

Felvetődik a kérdés, hogy fehérje-italok-, vagy fehérje-turmixok esetében is hasonló eredményeket lehet elérni? Valószínűleg igen - hacsak nem a tej-tejcukor és egyéb alkotóelemek összhatása okozza a testösszetétel nagyobb arányú pozitív változását? Mindenesetre ez utóbbit látszik alátámasztani a természetes tejsavó készítmények hasonló pozitív hatása a testösszetétel alakulására!

Tizenkét hét nem sok - akár ennyi idő alatt is lehet hatékonyan csökkenteni a testzsírt. A fenti kísérletből levonhatjuk azt a következtetést, hogy nem csak súlycsökkenést lehet célként kitűzni, hanem progresszív módon kitűzhetünk magunknak heti edzésszámot is. Ez utóbbi hatékonyabb az életmódváltás elősegítésében, mint ha csak azt határoznánk el, hogy 5 kg-ot szeretnénk leadni.

Végül pedig egy rövid - 15 perces edzésprogram fogyni vágyóknak:

Bemelegítésként 3 perc intervallumos futás, úgy hogy 15 mp futás - 15 mp kocogás. Majd következzenek a gyakorlatok (ha nincs súlyzód, megteszi a teli vizespalack is!):


1. Szökdelés - 30 mp (ha nem indul el a videó, kattints ide)


2. Felső-kargyakorlatok - 30 mp 


3. Hátralépés közben térdhajlítás - 30 mp


4. Egyensúlygyakorlat fitness labdán - 30 mp (kezdőknek az is elég, ha az egyensúlyukat megtartják!)

A sorozatot ismételd 3x, közben 15 mp pihenéssel és levezetésként végezz nyújtó gyakrolatokat!

Ez is érdekes lehet még:

Hogyan alakíts ki karcsúsító szokásokat

A tej táplálék és nem ital

Karcsúsító tejsavó

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: edzés fogyókúra diéta fogyás zsírégetés nagy fogyás alakformálás fogyókúra otthon nagy has hasi hízás derékbőség hatékonyabb edzéstechnológia lapos has zsírégető gyakorlatsor

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura-tipp.blog.hu/api/trackback/id/tr101680197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.